Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Комисията очаква от „Топлофикация София“ информация за броя на клиентите, засегнати от корекции на фактурите
КЕВР изиска в тридневен срок "Топлофикация София" да предостави цялостна информация относно коригирането на годишните изравнителни сметки за топлинна енергия на клиентите в гр. София за периода от 01.05.2021 Г. ДО 30.04.2022 Г.
„Топлофикация София“ ЕАД трябва да изпрати в Комисията информация за срока, в който клиентите на топлинна енергия ще получат коригирана данъчна фактура с отразена ставка от 9% ДДС върху дължимите суми за топлинна енергия.
Освен поисканата информация „Топлофикация София“ ЕАД следва да представи на регулатора образец на фактурa, в която да бъде ясно посочен начинът, по който клиентите ще бъдат информирани за разликите в дължимите суми с начислена ставка от 20% ДДС и 9% ДДС.
Комисията очаква от „Топлофикация София“ ЕАД изчерпателна информация за броя на клиентите, засегнати от корекции на фактурите, в които е отразена годишната изравнителна сметка, както и каква е общата стойност на направените корекции.
Допълнително дружеството трябва да даде разяснения и по въпроса на кои фактури, на какво основание и в кои случаи ще бъдат начислявани лихви за просрочие.
Припомняме, че и омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до новия изпълнителен директор на Националната агенция за приходите (НАП) Борис Михайлов, в която поиска проверка на всички топлофикационни дружества в страната дали прилагат намалената ставка от 9% ДДС за изравнителните фактури за отоплителния сезон 2021-2022 година.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб