Социалната мрежа на Тръмп проучва услуга за крипто плащания, наречена TruthFi
Новината за търговската марка идва само няколко седмици след изборната победа на Тръмп
Успешна ли ще бъде нова стратегия?
През последните години някои от хранителните магазини в България се опитаха да направят кампании за намаления по време на „Черен петък“, но повечето чужди вериги у нас по-скоро не се възползват от този период, защото така или иначе правят намаления през цялата година. Това каза Никола Минков, основател и CEO на Serpact Agency пред bTV Бизнес Новините.
„Те имат седмица на захарта, на брашното и т.н. Те се опитват да не разфокусират потребителя“, каза Минков.
По негови думи ритейлърите в момента се борят да влязат онлайн и съответно, с последната тенденция да се опитват да продават онлайн се адаптират към този тип период на продажби.
„В момента „Черният петък“ при тях не е достатъчно успешен, поне по мое мнение“, добави той.
За продукти, които се купуват регулярно, като хранителните, Минков каза, че е успешна стратегия да се предлага абонамент.
Повечето супермаркети вече имат покачване на продажбите около предстоящите празници и партита без да създават свои собствени кампании за „Черен петък“. В крайна сметка всеки трябва да яде и всеки има нужда от домакински стоки по всяко време на годината. Така че защо хранителните магазини трябва да променят нещата?
Те по-скоро могат да се възползват от тълпите по същия начин, както правят другите търговци на дребно.
В САЩ пък хранителните магазини се въздържат от намаления на „Черен петък“, защото заради Деня на благодарността, който е бил предния ден, повечето американци вече са заредили хладилниците си и дори имат остатъци. Сложно се оказва да убедят купувачите, че имат нужда от още.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Новината за търговската марка идва само няколко седмици след изборната победа на Тръмп
Правителството скоро ще въведе национална забрана за използване на социалните медии от деца под 16 години
Последиците от президентските избори в САЩ са в полза на милиардера