Ето защо хранителните магазини не се включват в намаленията на „Черен петък“ (ВИДЕО)

Успешна ли ще бъде нова стратегия?

 

През последните години някои от хранителните магазини в България се опитаха да направят кампании за намаления по време на „Черен петък“, но повечето чужди вериги у нас по-скоро не се възползват от този период, защото така или иначе правят намаления през цялата година. Това каза Никола Минков, основател и CEO на Serpact Agency пред bTV Бизнес Новините.

„Те имат седмица на захарта, на брашното и т.н. Те се опитват да не разфокусират потребителя“, каза Минков.

По негови думи ритейлърите в момента се борят да влязат онлайн и съответно, с последната тенденция да се опитват да продават онлайн се адаптират към този тип период на продажби.

„В момента „Черният петък“ при тях не е достатъчно успешен, поне по мое мнение“, добави той.

За продукти, които се купуват регулярно, като хранителните, Минков каза, че е успешна стратегия да се предлага абонамент.

 

Повечето супермаркети вече имат покачване на продажбите около предстоящите празници и партита без да създават свои собствени кампании за „Черен петък“. В крайна сметка всеки трябва да яде и всеки има нужда от домакински стоки по всяко време на годината. Така че защо хранителните магазини трябва да променят нещата?

Те по-скоро могат да се възползват от тълпите по същия начин, както правят другите търговци на дребно.

В САЩ пък хранителните магазини се въздържат от намаления на „Черен петък“, защото заради Деня на благодарността, който е бил предния ден, повечето американци вече са заредили хладилниците си и дори имат остатъци. Сложно се оказва да убедят купувачите, че имат нужда от още.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст