Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
По думи на експерта и Зукърбърг да ти прави рекламата, няма да успееш без едно нещо. Ето кое:
TikTok е последната социална мрежа, по която всички полудяха през последната година. Все по-често бизнесите се опитват да пробият и там, с цел повече последователи и продажби.
„Много ме притеснява, че сериозни бизнеси се водят по тренда на цялата социална мрежа. Тоест, ако аз съм компания, която продава лаптопи и съответно наемам някакви герои, които танцуват и правят предизвикателства. Не е това идеята. Идеята не е да сте вирусни и да имате много гледания, а да имате гледания от правилната аудитория“, казва експерта по дигитален маркетинг и осовател на ConvertBuilder Боян Москов по време на Sales Club Conference 2023.
По негови думи не трябва да се водим по трендовете, а да сме полезни на аудиторията, защото подобни неща могат да уронят престижа на бранда. Броят на гледанията изобщо не е важен, ако той не води до продажба след това. Целта не е гледания, целта е покупки.
„Не следвайте тренда, бъдете автентични, това е много важно“, казва той.
Питаме Боян Москов за правилните стъпки, които трябва да предприемем, ако искаме бизнесът ни да бъде успешен в социалните мрежи. Боян ни дава 4 основни точки, които трябва бизнесите да покрият преди изобщо да стигнат до реклама в социалните мрежи, защото по-негови думи „тя последното и най-маловажното нещо“ за създаването на успешни канали:
„Ако нямаш първите 4 компонента: ако не знаеш проблемите на пазара, правилно послание, правилна продажбена фуния, то тогава и най-великата реклама на света няма да ти помогне. Дори Марк Зукърбърг да ти прави рекламата във Facebook, това няма да ти помогне. Ако имаш неустоима оферта дори най-скапаната и лаишка реклама, ще ти помогне“, казва Боян Москов за businessnovinite.bg.
„Продажбите и паричният поток са кислородът на бизнеса“, добавя той.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови