Боян Москов: “Грешно е бизнесите да наемат разни танцуващи герои за каналите си в TikTok”

Боян Москов: “Грешно е бизнесите да наемат разни танцуващи герои за каналите си в TikTok”

По думи на експерта и Зукърбърг да ти прави рекламата, няма да успееш без едно нещо. Ето кое:

TikTok е последната социална мрежа, по която всички полудяха през последната година. Все по-често бизнесите се опитват да пробият и там, с цел повече последователи и продажби.

„Много ме притеснява, че сериозни бизнеси се водят по тренда на цялата социална мрежа. Тоест, ако аз съм компания, която продава лаптопи и съответно наемам някакви герои, които танцуват и правят предизвикателства. Не е това идеята. Идеята не е да сте вирусни и да имате много гледания, а да имате гледания от правилната аудитория“, казва експерта по дигитален маркетинг и осовател на ConvertBuilder Боян Москов по време на Sales Club Conference 2023.  

По негови думи не трябва да се водим по трендовете, а да сме полезни на аудиторията, защото подобни неща могат да уронят престижа на бранда. Броят на гледанията изобщо не е важен, ако той не води до продажба след това. Целта не е гледания, целта е покупки.

„Не следвайте тренда, бъдете автентични, това е много важно“, казва той.

Питаме Боян Москов за правилните стъпки, които трябва да предприемем, ако искаме бизнесът ни да бъде успешен в социалните мрежи. Боян ни дава 4 основни точки, които трябва бизнесите да покрият преди изобщо да стигнат до реклама в социалните мрежи, защото по-негови думи „тя последното и най-маловажното нещо“ за създаването на успешни канали:

  1. Проучване на пазара, неговите убеждения и вярвания и да знаем на кого искаме да продаваме и какъв проблем решаваме.
  2. Неустоимо предложение. Това не е цената, но не и вашия продукт или услуга. То помага да се различиш от конкуренцията и в същото време да успееш да продаваш същите неща за по-високи суми.
  3. Послание. Това са думите, с които ти комуникираш и презентираш своето неустоимо предложение. Това може да е в текстов, файлов или видео формат. Това няма значение. В тази точка трябва да убедиш потребителите, че твоето неустоимо предложение е единственото решение на проблемите в момента.
  4. Продажбена фуния. След като потребителят е кликнал на вашето неустоимо предложение, преминава през няколко страници и стига до вашето послание, консумира го и го подготвя за продажбата на продукта.
  5. Реклама. Това е начинът, по който привличаме вниманието на нашите желани клиенти, з ада ги изпратим към продажбената фуния.

„Ако нямаш първите 4 компонента: ако не знаеш проблемите на пазара, правилно послание, правилна продажбена фуния, то тогава и най-великата реклама на света няма да ти помогне. Дори Марк Зукърбърг да ти прави рекламата във Facebook, това няма да ти помогне. Ако имаш неустоима оферта дори най-скапаната и лаишка реклама, ще ти помогне“, казва Боян Москов за businessnovinite.bg.

„Продажбите и паричният поток са кислородът на бизнеса“, добавя той.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст