Коронацията на крал Чарлз III струва на данъкоплатците 72 млн. паунда
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Събитието поставя фокус върху развитието и адаптациите в българската бизнес екосистема
Sales Club Conference 2023 ще се проведе на 12 май в Интер Експо Център, зала Витоша. Събитието ще събере на една сцена експертизата на утвърдени български и международни брандове като Castelio, Mnemonica, Server1, Schneider Electric, Vlanel, Almer, Paysera, tbi bank, Cloudcart, Print.bg, FlagFlag, Best Brands, Lider.bg и много други.
За втора поредна година под слогана „От предприемачи за предприемачи“ събитието поставя фокус върху развитието и адаптациите в българската бизнес екосистема. На тазгодишното издание на Sales club Conference ще бъдат представени тенденциите, стратегиите и ключовите стъпки, необходими за ефективното приспособяване на големи и малки бизнеси към съвременната динамика на икономическата среда.
Програмата на събитието привлича вниманието със своите основни 5 дискусионни панела, в които водещи експерти ще коментират най-наболелите проблеми и актуални тенденции, с които бизнесът се сблъсква.
Доказани специалисти в сферата на онлайн продажбите ще отправят поглед към дигитализация и автоматизация на процесите и оптимизация на разходите в процеса на продажба, бъдещето на SaaS и маркетплейс платформите. Николай Добрев (Castelio), Константин Христов (Server1), Надежда Коцинова (tbi bank), и експертите на Cloudcart ще отговорят на редица въпроси в дискусионния панел “E-commerce”, в който модератор ще бъде Жанет Найденова, председател на Българската Е-комърс Асоциация.
Каква е ролята на изкуств
ения интелект в ежедневието? Какво е развитието на „умните фабрики“? Отговори на тези и още въпроси ще дадат Елица Стоилова (Umni.bg), Светлозар Стоилков (Schneider Electric), Мирослав Ризов (Schneider Electric) и модераторът Кристиян Михайлов (ПАРА) в панела „Технологии на бъдещето“.
Бизнесът ще постави фокус и върху развитието на FMCG секторът, експанзията на продуктите под знака на здравословното хранене и още ключови теми от сферата на бързооборотните стоки. А в последните два панела експерти като проф. Даниела Илиева, Милена Стойчева и Иван Ганчев ще обърнат внимание на развитието на човешкия ресурс, образованието, кадровата криза и има ли работещи решения? А как всички тези перспективи на един бизнес се маркетират и комуникират с широката аудитория, ще подскажат експертите с богат опит Боян Москов, Мартин Петров, Биляна Георгиева, Владислава Харизанова и Вилиян Милчев в кулминационния панел „Маркетинг и комуникация“.
Организатори на тазгодишното събитие отново са Codexio, заедно с отбора на дигиталната агенция SFC, начело с Васил Янев и Марина Михайлова, бранда и експертизата на екипа им.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса