„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Тези пет деца са фурии в бизнес средата и успяват да завладеят пазарите от ранна детска възраст
Всеки би искал да се върне отново в безгрижните детски години, когато най-големият проблем, пред който трябваше да се изправим, е кой анимационен филм да гледаме, докато закусваме. Децата в наши дни обаче са много по-зрели за възрастта си и още от ранни години са загрижени за бъдещето си.
Тези пет младежи са фурии в бизнес средата и успяват да завладеят пазарите от ранна детска възраст:
На 14 години Нина разработва първото си приложение Prompt Me Ninа - приложение, което позволява на потребителите да задават напомняния за всички свои пароли. Тя е била вдъхновена да създаде подобен вид приложение, след като акаунтът на баща й във Facebook е хакнат. Тъй като не може да програмира, Нина наема разработчици, за да ѝ помогнат да създаде приложението. То успява да пожъне успех и момичето е избрано за наградите NatWest Everywoman Awards през 2014 г. Сега, освен че е най-младият предприемач номиниран за такава награда, Девани има 5 служители и 10 консултанти, работещи заедно с нея в нейната компания DevaniSoft.
Бен започва да се занимава с бизнес едва на 11 години и получава прякора „Най-умното дете на планетата“. За първи път интересът му към предприемачеството се появява, когато семеен приятел го моли за помощ, за да изгради уебсайт на тяхната компания. Тъй като към момента не е имал познания в тази област, Бен се обръща към YouTube, за да се самообучи. Той дори и не подозира, че подобно действие ще му помогне да създаде Tower Designs – дигитална медийна агенция, която работи с марки, които искат да се насочат към младите хора. Сега на 25, Бен също е съосновател на Tahora – общностно решение на работното място, предоставящо платформа за наистина справяне с психичното здраве.
На 10 години Патерсън пише книга, наречена: „Приключенията на Шерб и Пип“, която продава хиляди копия. През същата година той стартира своята лайфстайл марка Not Before Tea, онлайн магазин, който продава чанти, меки играчки, декор за детска стая и детски книги. Вече на 15 години, продуктите на Патерсън се предлагат в над 60 магазина в Обединеното кралство като Патерсън подписва договор за анимация, която да превърне книгата му в анимационен филм от 12 епизода.
На 15-годишна възраст Дайсън стартира своята марка за грижа за устните, Pura Cosmetics, само с начален капитал от 25 паунда. След като участва в състезание за местно предприятие, тя вижда празнина на козметичния пазар за етична козметика на достъпни цени. От стартирането на бизнеса през 2015 г. Pura Cosmetics вече има собствен магазин, онлайн магазин и също така се предлага в 30 независими търговци на дребно. Дайсън се надява, че през следващите няколко години Pura ще бъде номер едно доставчик на етични ексфолианти за устни и грижи в Обединеното кралство.
По време на пандемията от COVID-19 Луси решава, че е най-доброто време да започне собствен бизнес. 11-годишното дете създава бизнес за продажба на слайм в уебсайтове като Etsy и TikTok. Скоро тя създава свой собствен уебсайт, Lulu Bee Slimes, където продава различни видове - от ярки цветове до слайм от тесто за бисквити, Луси ги прави всички в малката фабрика, която е създала в спалнята си. Това, което започва като хоби, сега се е превърнало в напълно развит бизнес, като Луси създава все повече и повече рецепти за слайм.
Автор: Стажант-репортер Айлин Дрикова
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.