Нов връх на цената на газа в Европа
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Как плавно да преминете към новото работно място
Започването на нова работа е вълнуващ крайъгълен камък в кариерата, който ви предлага ново начало, възможности да се учите от нови предизвикателства и да разширите своя набор от умения. Независимо от това, започването на нова работа също може да бъде плашещо изживяване – особено ако искате да впечатлите новия си екип.
Ето пет съвета,по данни на progressive, които ще ви позволят плавно да преминете към новото си работно място:
1. Не искайте почивка веднага щом започнете
Въпреки че структурата на отпуските може да варира в зависимост от офиса – като общо правило, най-добре е да споменете по време на интервюто си, ако планирате да си вземете почивка или ако имате резервирано пътуване. Ако са гъвкави, може дори да насрочат началната ви дата, след като се върнете от пътуването си. Въпреки това, след като започнете на новото си работно място, съветваме ви да отделите време, за да научите новите си отговорности и да отложите всички дни на отпуск до края на изпитателния период.
2. Не споделяйте твърде много личния си живот
Преди да започнете да разкривате подробности за личния си живот в опит да се свържете с колегите си – помислете добре. Въпреки че е страхотно да бъдете автентични и да бъдете себе си, ние ще ви насърчим да останете професионалисти на работното място – особено когато току-що сте започнали в новата си роля. Не е нужно да споделяте колко див е бил уикендът ви или странните хобита, които може да имате, като „хакване на уебсайтове“ или „колекциониране на мечове“.
В края на краищата искате да направите страхотно първо впечатление и да създадете имидж на някой, на когото може да се вярва, че ще постигне отлични резултати. Ето защо е най-добре да запазите чувството си за поверителност както в офиса, така и онлайн, ако имате присъствие в социалните медии. Не бъдете плодовит онлайн споделящ и помолете всички да ви добавят към своя акаунт във Facebook на първия ви ден – тези неща идват навреме, когато установявате отношения с колегите си.
3. Не чакайте, а поемете инициатива
Много нови начинаещи не поемат инициативата, за да направят по-голям принос към фирмата. Тъй като са нови в компанията, мнозина са склонни да седят на лаврите си и да чакат инструкциите на своя мениджър.
Всеки път, когато имате малко свободно време през деня, попитайте колегите си във вашата дисциплина дали можете да ги наблюдавате, за да можете да се учите по време на работа. Не ги чакайте да дойдат при вас, тъй като най-вероятно биха били погълнати от собственото си натоварване. Свържете се първо с колегите си и ги уведомете как можете да използвате тези знания, за да им помогнете по-късно. Това не само ще ви накара да се представите като ефективен екипен играч, но също така ще можете да разширите своя опит и умения.
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Ето какво сочат нови проучвания
Svetatnazdraveto.bg ще предлага полезни съвети за превенция и грижа за здравето за всички възрастови групи