5 неща, които не трябва да правите, когато започвате нова работа

Топ 5

Как плавно да преминете към новото работно място

 

Започването на нова работа е вълнуващ крайъгълен камък в кариерата, който ви предлага ново начало, възможности да се учите от нови предизвикателства и да разширите своя набор от умения. Независимо от това, започването на нова работа също може да бъде плашещо изживяване – особено ако искате да впечатлите новия си екип.

Ето пет съвета,по данни на progressive, които ще ви позволят плавно да преминете към новото си работно място:

 

1. Не искайте почивка веднага щом започнете

Въпреки че структурата на отпуските може да варира в зависимост от офиса – като общо правило, най-добре е да споменете по време на интервюто си, ако планирате да си вземете почивка или ако имате резервирано пътуване. Ако са гъвкави, може дори да насрочат началната ви дата, след като се върнете от пътуването си. Въпреки това, след като започнете на новото си работно място, съветваме ви да отделите време, за да научите новите си отговорности и да отложите всички дни на отпуск до края на изпитателния период.

2. Не споделяйте твърде много личния си живот

Снимка: iStock

Преди да започнете да разкривате подробности за личния си живот в опит да се свържете с колегите си – помислете добре. Въпреки че е страхотно да бъдете автентични и да бъдете себе си, ние ще ви насърчим да останете професионалисти на работното място – особено когато току-що сте започнали в новата си роля. Не е нужно да споделяте колко див е бил уикендът ви или странните хобита, които може да имате, като „хакване на уебсайтове“ или „колекциониране на мечове“.

В края на краищата искате да направите страхотно първо впечатление и да създадете имидж на някой, на когото може да се вярва, че ще постигне отлични резултати. Ето защо е най-добре да запазите чувството си за поверителност както в офиса, така и онлайн, ако имате присъствие в социалните медии. Не бъдете плодовит онлайн споделящ и помолете всички да ви добавят към своя акаунт във Facebook на първия ви ден – тези неща идват навреме, когато установявате отношения с колегите си.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст