
Apple пусна iOS 18.4 и предупреди да се инсталира веднага
Новата актуализация поправя 62 уязвимости в сигурността на iPhone
21-ви март е Международен ден на хората със синдром на Даун. На този ден хората по цял святобуват шарени чорапи, за да покажат, че светът е шарен. Когато едно дете се роди със синдром на Даун, естествено някои родители се тревожат за бъдещето му. Един въпрос, който всички си задават е: „Ще може ли моето дете да си намери работа?“. В този ден ви разказваме за 5 бизнеса, които са собственост на предприемачи със Синдром на Даун.
Основана през декември 2016 г., John's Crazy Socks се управлява от Джон Кронин и баща му Марк Кронин. Бизнес идеята идва от любовта на Джон към модерните чорапи.
John’s Crazy Socks имат мисия да разпространяват щастието и един от начините, по които го правят, е чрез отвръщане. Пет процента от печалбите отиват за Спешъл Олимпикс, в които Джон е участвал. Компанията също така има серия от чорапи за информираност и е дарила за каузи като синдрома на Даун и аутизма и изследване на рака на гърдата.
Seanese е собственост на звездата от Born This Way Шон МакЕлуи. Той притежава бизнес за дрехи. Всяка риза има фраза и графичен дизайн и всички дизайни са одобрени от Sean. Всеки месец 10% от печалбите отиват в организация с нестопанска цел за хора с увреждания. Организацията с нестопанска цел на октомври е Националното дружество за синдром на Даун.
Megology стартира от Меган Бомгаарс, която също е участвала в Born This Way. Разположена в Колорадо, компанията произвежда ръчно боядисани продукти, детски книги и др. Някои от продуктите включват мотото й „Не ме ограничавайте“. „Не ме ограничавай“ е и заглавието на видео, което направи за своите учители в училище. Мотото е да бъдете напълно включени в общността, като същевременно преодолявате ограниченията, според уебсайта на Megology.
Sweet Heat Jam Co. е основана през 2010 г. в Тексас от Нолан Стилуел. Всяко сладко включва халапеньо, но може да се използва за сладки или солени ястия. Според уебсайта на компанията, сладкото, което се произвежда, се стреми да обединява света на предприемачеството, кулинарните изкуства и образованието, за да осигурят уникални възможности за изключителни възрастни, които желаят да живеят, работят и мечтаят отвъд своите (не)способности.
Стилуел работи заедно с четирима други служители и произвеждат над 5000 буркана конфитюр годишно. Конфитюрите са направени от местни продукти и са без глутен и веган, без консерванти, добавки или оцветители.
Морган Тибенс е 18-годишен гимназист от Мисисипи, който прави бомби за баня.Тибенс започва бизнеса си като начин да плаща за нещата, които обича, като музика, ходене на концерти и срещи и поздрави. Тибенс също се надява да посети държавния университет на Мисисипи.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Новата актуализация поправя 62 уязвимости в сигурността на iPhone
от 1 май годишната винетка става 97 лева
Лекарите са имплантирали устройството в мозък на жена като част от клинично изследване