Рядка монета от фамилията на Джон Адамс е продадена на търг за $2.5 млн.
Смята се, че тя е от 1652 г. и тежи 1.1 грама
През август компанията съобщи, че досега над 200 марки са работили с Roblox
Платформата за онлайн развлечения и игри Roblox съобщи, че е назначила забележителен служител в отдела си за партньорства - ход, който идва в момент, когато се готви да отвори новата си рекламна мрежа в по-широк мащаб и се стреми да накара повече марки да създават виртуални преживявания, пише Business Insider.
Стефани Латам се присъединява към Roblox тази седмица като вицепрезидент на глобалните партньорства на компанията. Тя се присъединява от Meta, където ръководи организацията за продажби на социалната мрежа в областта на развлеченията, технологиите и телекомуникациите в Северна Америка. Латам ще докладва на Кристина Утън, която преди това заемаше длъжността вицепрезидент по глобалните партньорства и беше повишена по-рано тази година, за да стане главен директор по партньорствата.
"2023 г. беше година на тестване и учене, а 2024 г. е годината на мащаба", каза Утън пред Insider.
Roblox въведе реклами по-рано тази година с два първоначални формата. Рекламите на изображения са статични, не могат да се кликват и се появяват в рамките на преживяването на Roblox, а рекламите на портали са изображения с врата, които телепортират потребителите към други преживявания и игри на Roblox. Разработчиците на Roblox печелят част от приходите, генерирани от Immersive Ads, под формата на Robux - вътрешноигровата валута на Roblox.
Рекламодатели, сред които NARS Cosmetics, H&M, Spotify и Nascar, бяха сред първите марки, които тестваха рекламите. Roblox заяви, че планира да отвори платформата за реклами на самообслужване Immersive Ads за повече рекламодатели по-късно тази година.
Roblox в момента работи с партньори от трети страни и изготвя проучвания за повишаване на популярността на марката, тъй като се стреми да привлече повече търговци към платформата. Компанията също така разширява обявената през лятото партньорска програма за агенции, сред чиито основатели са рекламните агенции Dentsu и Vayner3.
През август компанията съобщи, че досега над 200 марки са работили с Roblox, а през юли посетителите на брандираните преживявания са прекарвали там средно 11,7 минути.
Смята се, че тя е от 1652 г. и тежи 1.1 грама
Невинаги можеш да задържиш това, което си намерил
Блокът вече е включен в електроенергийната система