Новото лого на Twitter струвало само $35 на Илон Мъск

Запознати с въпроса твърдят, че това лого дори не е оригинално

Смяната на логото на Twitter е последният луд ход на Илон Мъск, който направи през миналата седмица. Сбогом на емблематичната синя птица. Здравей... X

История на логото на Twitter: 

Новото лого на Twitter (или X App, както ще се нарича социалната мрежа отсега нататък) е точно същото като главното „X“ в шрифта „Special Alphabets 4″“, част от шрифта „Special Alphabets“. Факт е, че след като е така, новото лого на Twitter е струвало на Илон Мъск 32 евро (около 35 долара), което е цената на целия пакет. Нещо повече, дизайнерът платил за най-евтината възможна версия на шрифта, поради което крайното лого ще бъде и малко по-тънко от оригинала, казва MeryStation. 

Поставане на новото лого на Twitter - X

Защо Twitter сега се нарича X?

Навремето Paypal купи компания, наречена X, от Илон Мъск. Когато бизнесменът все още не беше толкова известен, той управляваше стартъп за плащания и парични преводи, която в крайна сметка беше погълната от Paypal.

Идеята е Twitter (съжалявам, X) да се свързва и да напомня за първия бизнес, който Илон е имал.

Новият главен изпълнителен директор на компанията, Линда Якарино, говори накратко за новите икономически характеристики на Twitter. Обърнете внимание на нейното описание на социалната мрежа отсега нататък:

„X е бъдещото състояние на неограничена интерактивност – съсредоточена върху аудио, видео, съобщения, плащания/банкиране – създаване на глобален пазар за идеи, стоки, услуги и възможности. Осъществено от AI, X ще ни свърже всички по начини, които тепърва започваме да си представяме.“

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст