
Голям онлайн супермаркет напуска българския пазар
Последните поръчки ще бъдат доставени на 22 юли
Първият прототип е поставен в бара Nescafé
В Япония е разработена нова технологична иновация, която вече се продава. Тъй като те приемат дрямките сериозно, Koyoju Playwood Corporation създава необичайна, но практична капсула за спане. Тази капсула позволява на служителите буквално да спят на работното място.
Нарича се „Giraffenap“ и името е свързано с позата, в която спи - изправен, точно като жирафите.
„Ако спите легнали, ще достигнете етап 3 на съня и ще навлезете в дълбок сън. Когато се събудите от такъв сън, мозъкът ви ще бъде замъглен и ще бъдете твърде сънливи, за да се съсредоточите върху работата. Ако спите прави, след като заспите в капсула за дрямка, ще достигнете етап 2 на съня и ще останете в този етап за по-дълго време. Можете да очаквате да се събудите с освежен мозък, по-добра обработка на информация и обновени когнитивни способности“, се казва на уебсайта на компанията.
Това, казват те, е установено чрез съвместно изследване с университета Хокайдо и Националния университет Ченг Кунг от Тайван.
Той е с размерите на стара телефонна кабина и има опора за главата, гърба и краката. По този начин потребителите могат да си починат за кратко.
Освен това в кабината има панел за регулиране на височината , който ви позволява прецизно да регулирате облегалката за глава, седалката и опората за коленете. Той е оборудван с функции, които позволяват на човек с всякакво телосложение, млад или стар, мъж или жена, да почива в това, което компанията нарича оптимална позиция.
Има два модела: Spacia, който изглежда модерен и футуристичен, и Forest , който, както подсказва името, има дървени панели. Интериорът и на двата модела е еднакъв. Има калъфка за възглавница с ергономична опора.
Кабината заема около 1,2 квадратни метра. Що се отнася до височината, Spacia е малко по-висока - 2,57 м, в сравнение с кабината Forest, която е висока 2,53 м.
Кабините са проектирани така, че да не могат да се преобърнат при земетресение, а освен това имат вградена система за пожарогасене.
Първият прототип e поставен в бара Nescafé в Токио като част от промоцията „Standing Coffee Day“. Компанията, която произвежда тези капсули, привлече много обществено внимание и официално започна да ги продава на цена от 25 000 долара за капсула.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Последните поръчки ще бъдат доставени на 22 юли
Основните двигатели на инфлацията в еврозоната през юни са били услугите, храните, алкохолът и тютюнът
Износът на стоки от България е 3,3492 млрд. евро през май