Тези "анти-соларни" панели не изискват дневна светлина, за да генерират енергия
Ето как подобен панел може д аработи без слънце
Ако ByteDance не продадат TikTok на американска компания до 19 януари, приложението ще бъде блокирано
Instagram на Meta и YouTube на Google се подготвят да посрещнат потребителите на TikTok, ако приложението, притежавано от Китай, бъде забранено в САЩ, казва The New York Times.
В сряда следобед ръководителите на Meta проведоха сесия с въпроси и отговори с някои от служителите си относно състоянието на американската политика, като от ръководството обясниха сближаването на Meta с бъдещата администрация на Тръмп и съдбата на един от най-големите си конкуренти: TikTok.
Апетитите на Meta
В зависимост от случилото се с TikTok, който е собственост на китайската компания ByteDance и е изправен пред забрана в САЩ.
Meta, която притежава Facebook, Instagram, WhatsApp и Threads, има особен интерес към резултата от този спор. Гигантът от Силициевата долина – заедно с YouTube на Google и други приложения за социални медии – може да се възползва, ако законът, забраняващ TikTok в САЩ, влезе в сила в неделя, 19 януари, оставяйки 170-те милиона месечни потребители на TikTok в САЩ.
Мета е изпратила екипи, за да се подготвят за събирането на възможно най-много така наречени „TikTok бежанци“. Това включва ухажване на популярните инфлуенсъри в TikTok и евентуално допълнително коригиране на видео съдържанието Reels в Instagram.
Промените в YouTube
YouTube направи промени в своето приложение – особено в YouTube Shorts, което предоставя на потребителите кратки вертикални видеоклипове, за да се хареса на създателите на TikTok съдържание. През октомври YouTube увеличи максималната дължина на видеоклиповете в YouTube Shorts до три минути, от една, за да улови създателите, свикнали с TikTok, където видеоклиповете могат да продължат до 10 минути. Тази седмица YouTube покани някои създатели, които използват приложение и TikTok, в програма за обучение на YouTube Shopping, за да започнат да работят на платформата.
От години Meta и Google се подготвят за възможността за забрана на TikTok в Съединените щати. Тяхното планиране мина на висока скорост през април, когато президентът Байдън подписа законопроект, който принуди ByteDance да продаде TikTok на собственици, които не са китайци, или ще бъде изправен пред забрана в САЩ. TikTok съди федералното правителство, за да оспори закона, като в крайна сметка делото стигна до Върховния съд, който обаче се произнесе, в полза на американското правителство и така, ако ByteDance не продадат TikTok на американска компания до 19 януари, приложението ще бъде блокирано.
Къде отиват TikTok бежанците?
На срещата на Meta в сряда е било обсъждано как екипите да помогнат на потребителите на TikTok да преминат към Instagram, включително чрез потенциално пренасяне на някои от техните видеоклипове на TikTok в Instagram.
Сред рекламодателите предимството на Instagram изглежда още по-голямо, като 56% от рекламните агенции казват, че са да рекламират в Reels тази година. Други 24% дават приоритет на YouTube Shorts, докато 20% предпочитат TikTok.
Meta и Google не са единствените компании, които се опитват да се възползват от потенциалното нещастие на TikTok. В събота Substack, обяви „Награда за освобождаване от TikTok“ от 25 000 долара, която ще бъде присъдена на създателя, чийто видеоклип убеди най-много TikToker-и да се присъединят към Substack, независимо какво се случва с TikTok.
Clapper, приложение за кратки видеоклипове, подобно на TikTok, тази седмица предложи на някои създатели 200 долара за всяко видео, което правят и което рекламира сайт като дестинация за TikTok бежанци. Xiaohongshu, китайско приложение, подобно на TikTok, известно разговорно като „RedNote“ на английски се изкачи до върха на App Store.
Ето как подобен панел може д аработи без слънце
ЕС трябва да мобилизира 5% от БВП-то си, за да остане конкурентоспособен на САЩ и Китай
От Министерството на финансите са уверени, че сме покрили критерия за инфлацията