Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Все пак този модел отбелязва спад от 12,7% спрямо представянето на предшественика си
Въз основа на своя анализ за доставка на официалния уебсайт на Apple за поръчки в САЩ, анализаторът Минг-чи Куо смята, че Apple наблюдава по-слабо търсене на най-мощните модели iPhone 16, докато продажбите на стандартните iPhone 16 и iPhone 16 Plus са по-големи .
Въпреки че твърденията му се основават само на първоначалното търсене, Куо твърди, че Apple са продали около 37 милиона бройки от стандартния iPhone 16 през първия си уикенд. Това е спад от 12,7% спрямо представянето на iPhone 15.
През първия уикенд iPhone 16 Plus отбеляза 48% увеличение на продажбите в сравнение с миналогодишния iPhone 15 Plus.
Но iPhone 16 Pro отбеляза 27% спад в продажбите в сравнение с първия уикенд на iPhone 15 Pro. Продажбите на модела 16 Pro Max са с 16% по-ниски от модела 15 Pro Max, съобщава Apple Insider.
Куо смята, че един от факторите, които може да са повлияли на първоначалното търсене на тези телефони, е фактът, че всички модели получават дългоочакваните функции на Apple Intelligence, които ще бъдат представени през следващите няколко месеца, т.е. до края на 2024 г. началото на 2025 г.
Освен това силният интерес към модела Plus, както и лекият спад в продажбите на Pro Max, показват, че потребители все още предпочитат по-големите модели. Очаква се предстоящият празничен сезон да промени ситуацията с най-продаваните модели.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб