
Тест на германска космическа ракета завърши с експлозия
Ракетата експлодира след 40 секунди във въздуха
Оценката на марката за компанията на Мъск е преминала от "лошо" към "по-лошо"
Продажбите на Tesla през февруари в Германия са спаднали със 76% отчасти поради включването в политиката на главния изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск. Дейностите му, които не са свързани с Tesla, не се отразяват никак добре на компанията. Изглежда, че оценката на марката за компанията на Мъск е преминала от "лошо" към "по-лошо" в рамките на няколко кратки седмици.
Ново проучване сред над 100 000 германски респонденти от T-Online за Tesla показва, че удивителните 94% от гражданите казват, че никога не биха си купили автомобил Tesla. Само 3% казват, че ще го обмислят, казва Forbes.
Тази бързо намаляваща подкрепа за Tesla може да бъде опустошителна новина за перспективите на марката в Германия, особено като вземете предвид, че през февруари регистрациите на електрически превозни средства в Германия са се увеличили с 32% до 55 490 единици, според глобалните продажби на електромобили, показва сайта за данни EV-Volumes.
Има и още няколко причини за тези слаби резултати, като спад в продажбите на Model 3 и по-силна конкуренция от местните марки електромобили. Индустриалните анализатори също така обвиняват за спада на Tesla в Германия местното несъгласие с намесата на Мъск в местните избори и подкрепата на крайнодясната партия Алтернатива за Германия (AfD).
Последвайте businessnovinite.bg вПоследвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Ракетата експлодира след 40 секунди във въздуха
В бъдеще основните задачи, изпълнявани от служители от поколението Z, ще бъдат извършвани от компютри
Ето кои са 20-те града с най-много зелени площи в света