Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Колко струва да посетите атинската забележителност
Властите в Гърция затвориха Акропола в Атина през следобедните часове за втори ден днес, тъй като страната е с необичайно високи температури. Министерството на културата съобщи, че цитаделата на хълма, която е най-популярният древен обект в Гърция, е затворена от обяд до 17:00 ч. местно време поради жегата.
Всички други археологически обекти в гръцката столица също са затворени в същите часове.
Хората, които са резервирали посещения за този период, може да използват билетите си по-късно през деня до затварянето на обектите в 20:00 часа, казаха от министерството.
Температурите надхвърлиха 40 градуса по Целзий в голяма част от Централна и Южна Гърция, включително по-голямата част от Атина, Цикладите и Крит. Властите са в повишена готовност за горски пожари, които измъчват Гърция всяко лято, пише ABC news.
Властите в Атина осигуряват климатизирани зони за обществеността и пуснаха вентилатори в средните училища, където се провеждат приемните изпити в края на годината и в университетите.
Колко струва да посетите Акропола?
Билети за Акропола лесно могат да бъдат закупени онлайн. Ако вече сте закупили билет за няколко места в Атина от 30 евро, можете да го използвате и за посещение на Акропола. Това е комбиниран билет, който освен Акропола включва и вход за още 6 археологически обекта: Храмът на Зевс, Древната агора, Римската агора, Библиотеката на Адриан, гробището Керамейкос и Лицея на Аристотел.
Ако не сте закупили комбинирания билет, тогава входната такса е:
20 евро за възрастни над 25 години от 01 април до 31 октомври
10 евро за възрастни над 25 години от 01 ноември до 31 март
10 евро за неевропейски младежи до 25 години (с валидно доказателство за възраст и националност) през цялата година
10 евро за възрастни (над 65 години) от ЕС (с лична карта или паспорт) през цялата година
Право на безплатен вход имат:
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб