ЕК: Платформата Bluesky не спазва европейското законодателство
Дори и най-малките платформи трябва да посочат в сайта си броя на потребителите и къде им е правното седалище
Близкият изток се очертава като един от разрастващите се пазари на Lamborghini
Lamborghini е символ на статус, един автомобил, който мигновено извиква асоциации за класа, богатство и лукс. Той е перла с ограничено производство, поради което всички собственици попадат в малоброен и ексклузивен клуб на притежателите на луксозния автомобил.
Безспорен лидер в тази класация са САЩ, следвани от Германия и Китай. Като цяло през последните години се наблюдава стабилен ръст в продажбите на Lamborghini, като той е рекорден през 2023 г. - за първи път продажбите на луксозните автомобили надвишават 10 000 броя.
Lamborghini традиционно разпределя глобалните си продажби между три макрорегиона, във всеки от които има рекордни продажби през 2023 г. Първият (Европа, Африка и Близкия изток) отбелязва повишение с 14% в сравнение с 2022 г. (3987 продадени коли), регионът на Северна и Южна Америка бележи ръст от 9% (3465 продадени коли), а продажбите в Азиатско-тихоокеанския нарастват с 4% (2660 продадени коли).
Статистиката сочи, че САЩ е “топ” пазарът на Lamborghini, като през 2023 г. там са доставени 3000 коли. Страната на неограничените възможности е следвана от Германия (961), Китай, Хонконг и Макао (845), Обединеното кралство (801), Япония (660), Близкия изток (496), Южна Корея (434), Италия (409), Канада (357), Австралия (263), Франция и Монако (255), Швейцария (211), Тайван (131) и Индия (103).
Най-предпочитаният модел в целия свят се оказва Urus, като през 2023 г. продажбите му са се увеличили до 6087. Своеобразен рекорд бележи и Huracán, от който са продадени 3962 броя. Интересно е да се отбележи, че през последните години Близкият изток се очертава като един от разрастващите се пазари на Lamborghini.
Луксозният бранд процъфтява в Обединените арабски емирства и особено в Дубай. В емирството често човек може да се озове на своеобразно изложение на Lamborghini, тъй като пред луксозните хотели и пред небостъргачите има много паркирани автомобили на луксозния бранд. Хонконг пък се оказва с най-много Lamborghini на глава от населението. В този специфичен административен район на Китай с население от около 7 милиона души има над 1500 луксозни автомобила на италианския бранд, което прави 1 Ламбо на 4600 души.
Дори и най-малките платформи трябва да посочат в сайта си броя на потребителите и къде им е правното седалище
Как ефективно да управлявате парите си в университета
Животът след Овалния кабинет напоследък се оказва доста доходоносен