
Американска дестилерия създаде водка с вкус на пица
Тя е създадена от съставки, вдъхновени от класическата рецепта на това популярно ястие
Япония е една от най-посещаваните дестинации в света
С рекорден брой посетители, Япония е на прага да се превърне в един от най-наситените туристически пазари в света. Японската туристическа индустрия напредва с безпрецедентна скорост, като се очаква броят на посетителите да надхвърли 40 милиона през 2025 г., счупвайки всички предишни рекорди.
Правителството си е поставило амбициозни цели, като се стреми към 60 милиона чуждестранни посетители до 2030 г., наред с изумителните 15 трилиона йени приходи от туризъм. Това означава, че до 2026 г. Япония ще бъде в повратна точка, преминавайки от относително достъпна дестинация към такава, която е пренаселена и скъпа.
Отвъд бизнеса, културната автентичност на Япония е изложена на риск. Правителството активно насърчава регионалния туризъм, посетителите да изследват по-малко известни райони, за да се бори с прекомерния туризъм. Макар че това е положителна стъпка, това също означава, че традиционни горещи точки като Киото, Нара и планината Фуджи ще се сблъскат с приток на туристи, което потенциално ще промени тяхната достъпност, предава Travelling for business.
С въвеждането на японската версия на ESTA, посетителите скоро ще бъдат задължени да докладват плановете си за пътуване преди пристигането си, което сигнализира за преминаване към по-регулиран туризъм. Освен това, нарастващите разходи, засилената конкуренция за настаняване и по-строгите изисквания за влизане ще направят спонтанните пътувания далеч по-малко осъществими.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Тя е създадена от съставки, вдъхновени от класическата рецепта на това популярно ястие
Къде се намира подводната поща?
Това са любимите гръцки курорти на милиардерите