Ангажираността на Temu с мрежата за борба с фалшификатите идва, когато властите на Европейския съюз засилват натиска върху Temu да подобри контрола върху продуктите, продавани на европейски купувачи на неговия пазар, и да гарантира, че незаконни или опасни артикули не влизат в блока.
Източник от индустрията, който пожела да не бъде назован, каза, че са загрижени, че приемането на подписа на Temu към меморандума за разбирателство ще повлияе на доверието в мрежата. След като средномесечните му потребители в ЕС достигнаха 75 милиона по-рано тази година, Европейската комисия определи Temu за „много голяма онлайн платформа“, което означава, че трябва да направи повече за борба с незаконното и вредно съдържание, както и с фалшивите продукти на своята платформа в рамките на ЕС Закон за цифровите услуги.
Комисията е готова да започне разследване на Temu за това дали е в нарушение на DSA. Докладът дойде, след като по-рано този месец Комисията поиска информация от компанията за стъпките, които предприема, за да предотврати продажбата на незаконни продукти на своята платформа. Temu трябваше да предостави информацията до 21 октомври и Комисията по това време каза, че ще "определи следващите стъпки", след като оцени отговорите на Temu.
Temu, дъщерно дружество на китайския гигант за електронна търговия PDD Holdings, се разрасна бързо в Европа и Съединените щати чрез агресивен маркетинг, привличайки милиони потребители към своя уебсайт и приложение със слогана „пазарувайте като милиардер“, предлагайки ниски цени за всичко от кухненски уреди и електроника до дрехи и аксесоари. Много от дрехите, обувките и ръчните чанти, продавани на сайта, са проектирани да изглеждат подобни на популярни маркови продукти на малка част от цената.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN