"Работя само по 2 часа на ден": 24-годишна изкарва по $8000 на месец 

Свят
 

24-годишната инфлуенсърка дава своите съвети. Ето ги и тях

Инфлуенсърката 24-годишната Шанън Смит работи по едва 2 часа на ден, но месечната й заплата е $8000. 

Подобно на много американци Шанън по време на пандемията остава без работа и започва да води онлайн уроци по фитнес, но за 10-часов работен ден, тя успява да изкара едва между $1000 и $2000 на месец. Така младото момиче решава да се развива в TikTok и Instagram, като разпространява съдържание със съвети за успешен бизнес. 

За кратко време Шанън събира повече от 40 000 последователи и започва да изкарва по $8000 на месец от реклами. 

"Хубавото е, че сега работя само по 2 часа на ден и само публикувам в социалните мрежи. Когато хората ме питат как могат да правят успешен бизнес, то аз им казвам, че в началото има тежка работа, но в дългосрочен план това се отплаща", казва Шанън. 

Ето и нейните съвети: 

1. Автоматизиран бизнес

За да се занимавате с изкарване на пари с пасивен бизнес, то той трябва да бъде автоматизиран. Иначе казано, трябва да се създава продукт, които да не изисква много енергия. Шанън дава пример с това, че в момента продава продукти, рекламирайки ги, без да има нужда да ги доставя на хората или да ги съхранява някъде. 

"Фуния на продажбите" е процес, при който на клиентът му трябва време преди да закупи дадения продукт. Шанън подчерта, че с нейния бизнес клиентите я намират в социалните медии. Клиентите я намират в социалните мрежи, след което се регистрират, за да получават известия. 

Шанън работи със специално създадена за нея система, чрез нея клиентите се абонират и след това получават всички налични продукти. Тя използва и платформата ClickFunnels. 

2. Автоматичен отговор по имейл

Това правило е едно от най-старите в маркетинга. То е разработено на базата на проучване на д-р Джефри Лант. Според него бизнесменът трябва да се свърже с бъдещия си клиент точно седем пъти в рамките на 18 месеца, за да може да е готов да закупи дадения продукт. 

3. Не се опитвайте да работите само с публикации в социалните мрежи 

Много хора се опитват да работят само с публикации в социалните мрежи, за да популяризират бизнеса си, но след като се сдобих със 109 100 последователи в TikTok разбрах, че ключът е в това да първо да се проучи аудиторията. Разбира се, че трябва да се оригинални, но трябва да публикува съдържание, което хората намират за интересно. 

Проучването е точното нещо за всеки бизнес. Нужно е да се следят интересите на хората, както и техните коментари. Трябва да се обърне внимание и на хаштаговете, както и на заглавията, които не трябва да са прекалено дълги. 

4. Фокус върху решаването на проблемите 

Основната цел на всеки бизнес е да продаде даден продукт или услуга. В повечето случаи дори хората не се интересуват какво продавате, а от това какво ще допринесе за тях. Важното е пряко или непряко да се помогне на хората за задоволяване на нуждите им. 

5. За да продавате, трябва да се ангажирате аудиторията си 

Отделните публикации в Instagram и TikTok са напълно достатъчни, за да се осигури забавление на аудиторията. Връзката с аудиторията е много важна. По този начин и аудиторията ще ви опознае по-добре, за да ви има доверие и това ще доведе до повече продажби. 

Шанън подчертава, че се ангажира пряко с клиентите си, като отговаря на коментарите им, пускайки се на живо в  Instagram и TikTok. По този начин се дава шанс за изграждане на лична връзка. 

6. Знайте точно какво трябва да се популяризира 

Ако планирате да започнете бизнес с партньор, то трябва да се следват няколко правила. Повече хора трябва да рекламират дадения продукт. Колкото повече са те, толкова по-добре ще се знае за продукта. Ако един продукт е бил много пъти връщан, то това означава, че много хора са били недоволни и така се губи доверието в аудиторията. Повтарящи се продукти са важен елемент в популяризирането на най-добрите и купувани стоки. Продаване на продукти, които са важни за продавача. 

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст