1 USD
1.71504 BGN
Петрол
67.97 $/барел
Bitcoin
$114,352.0

Палачинка за 100 долара: Как компаниите продължават да печелят от лудостта по дубайския шоколад?

Този десерт съдържа 24-каратови златни люспи

Една от най-популярните тенденции през последните месеци несъмнено беше дубайският шоколад. Почитателите на десерта могат да го намерят почти във всеки супермаркет, а международните компании ежедневно добавят нови продукти с шоколада. Такъв пример е международната верига IHOP, която създаде палачинка с името Luxe Dubai Chocolate“. Нейната цена е 100 долара и съдържа редки и скъпи съставки, превръщайки традиционната закуска в истински гурме продукт, предава CNN. 

Снимка: Facebook/Istock Photos

Основната идея зад е да съчетае вкусовете на дубайски шоколад, шамфъстък, лешник и катаифи. Палачинката е декорирана с огромен шоколадов блок, бита сметана с мадагаскарска ванилия и ядливи 24-каратови златни люспи. Това е луксозен елемент, чието тегло и стойност в пазарни цени са впечатляващи.

Тази палачинка не е масово достъпна, а специално предлагана в ограничени количества в три американски града Ню Йорк, Лос Анджелис и Остин, където IHOP ще раздаде безплатно само 25 порции.

Снимка: Facebook/Istock Photos

За онези, които не могат да си позволят тази луксозна версия, IHOP предлага и опростен вариант на палачинките Dubai Chocolateза около 13 долара, който ще се продава в Дубай. Това допълва стратегията на компанията да привлече вниманието както на любителите на скъпите деликатеси, така и на по-широк кръг от потребители.

Палачинките с дубайски шоколад се радват на вирусна популярност в социалните мрежи, особено в TikTok, където видеоклипове с това лакомство събраха милиони гледания и повлияха за създаването на различни кулинарни продукти, вдъхновени от шоколада.

Откъде започна всичко? 

Историята на дубайския шоколад започва през 2021 г., когато е създаден в специализиран магазин в Дубай, вдъхновен от личните преживявания на основателката му по време на бременност. Този шоколад бързо стана популярен благодарение на вирусно видео, което показа сложния му дизайн и уникални вкусове от шафран и камилско мляко до крем от шамфъстък. Опаковките му имитират луксозни стоки, което допълнително засилва усещането за ексклузивност и привлича вниманието на американските потребители.

Последвайте businessnovinite.bg в
 INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук