
Този италиански спа курорт привлича туристи вече над 3000 години
Местната митология разказва, че самият бог Сатурн създал горещите извори
Този десерт съдържа 24-каратови златни люспи
Една от най-популярните тенденции през последните месеци несъмнено беше дубайският шоколад. Почитателите на десерта могат да го намерят почти във всеки супермаркет, а международните компании ежедневно добавят нови продукти с шоколада. Такъв пример е международната верига IHOP, която създаде палачинка с името „Luxe Dubai Chocolate“. Нейната цена е 100 долара и съдържа редки и скъпи съставки, превръщайки традиционната закуска в истински гурме продукт, предава CNN.
Основната идея зад „“ е да съчетае вкусовете на дубайски шоколад, шамфъстък, лешник и катаифи. Палачинката е декорирана с огромен шоколадов блок, бита сметана с мадагаскарска ванилия и ядливи 24-каратови златни люспи. Това е луксозен елемент, чието тегло и стойност в пазарни цени са впечатляващи.
Тази палачинка не е масово достъпна, а специално предлагана в ограничени количества в три американски града – Ню Йорк, Лос Анджелис и Остин, където IHOP ще раздаде безплатно само 25 порции.
За онези, които не могат да си позволят тази луксозна версия, IHOP предлага и опростен вариант на палачинките „Dubai Chocolate“ за около 13 долара, който ще се продава в Дубай. Това допълва стратегията на компанията да привлече вниманието както на любителите на скъпите деликатеси, така и на по-широк кръг от потребители.
Палачинките с дубайски шоколад се радват на вирусна популярност в социалните мрежи, особено в TikTok, където видеоклипове с това лакомство събраха милиони гледания и повлияха за създаването на различни кулинарни продукти, вдъхновени от шоколада.
Историята на дубайския шоколад започва през 2021 г., когато е създаден в специализиран магазин в Дубай, вдъхновен от личните преживявания на основателката му по време на бременност. Този шоколад бързо стана популярен благодарение на вирусно видео, което показа сложния му дизайн и уникални вкусове – от шафран и камилско мляко до крем от шамфъстък. Опаковките му имитират луксозни стоки, което допълнително засилва усещането за ексклузивност и привлича вниманието на американските потребители.
Местната митология разказва, че самият бог Сатурн създал горещите извори
Как една семейна фабрика обува звездите на Холивуд и завладя световния екран