Самоуправляващите се автомобили са по-безопасни от управляваните от хора, освен в тези случаи (ВИДЕО)
Ето какво сочат нови проучвания
Новината идва, след като Facebook обяви, че е загубила 500 хил. потребители
Компанията майка на Facebook Meta, плаща на една от най-известните консултантски фирми в САЩ, за да проведе кампания имаща за цел пораждане на недоверие към един от най-големите конкуренти на компанията - TikTok, съобщава доклад на The Washington Post.
Изданието посочва, че компанията Targeted Victory е изпратила писма до редактори в големи местни и регионални вестници в цялата страна, в което съобщава „че докато Meta е текущата боксова круша, TikTok е истинската заплаха, особено, защото е чуждестранно приложение, което е номер 1 в споделянето на данни, които тийнейджърите генерират“, съобщават The Post на база имейл, получен до тях.
„Вярваме, че всички платформи, включително TikTok, трябва да бъдат проверени, съответстващо на нарастващия им успех“, каза говорителят на Meta Анди Стоун.
От своя страна, говорител на TikTok каза, че компанията е „дълбоко загрижена“ за „разпращането на съобщения в местните медии за предполагаеми тенденции, които не са открити в платформата“.
Новината за решението на Facebook да наеме фирмата идва само няколко седмици след като компанията обяви, че губи потребители за първи път в своята 18-годишна история. В неотдавнашния отчет за печалбите на Meta се казва, че активните потребители на Facebook са намалели с почти 500 000 в края на миналата година.
През последните няколко години Facebook беше обект на критика от Конгреса за предполагаемо държане на незаконен монопол в индустрията на социалните медии. По време на изслушване през 2020 г. с технологични изпълнителни директори, включително Марк Зукърбърг.
Законодателите цитират вътрешни документи на компанията, които предполагат, че Зукърбърг ще премине в „режим на унищожаване“, ако Instagram, зараждащ се тогава конкурент, откаже да бъде продаден на гиганта на социалните медии.
„Когато доминиращата платформа заплашва потенциалните си конкуренти, това не трябва да е нормална бизнес практика“, каза тогава конгресменът от Демократическата партия Прамила Джаяпал.
През 2020 г. Targeted Victory спечели над 230 милиона долара, а най-големите й клиенти бяха от групи като Pro-Trump Super PAC и America First Action.
В анти настроенията към TikTok се вкючват дори сенатори като Марко Рубио, които настояваха приложението да бъде разследвано за цензура, а бившият президент Доналд Тръмп подписа изпълнителна заповед за пълната му забрана. В крайна сметка заповедта беше отменена от президента на САЩ Джо Байдън миналата година.
Ето какво сочат нови проучвания
Svetatnazdraveto.bg ще предлага полезни съвети за превенция и грижа за здравето за всички възрастови групи
Колко струва резиденцията?