
В тази страна безработните си плащат, за да имитират дейност в офис
Защо се появява тази тенденция?
Всяка от тях ухае на различна съставка
McDonald’s пусна нова линия стоки, вдъхновени от емблематичния им бургер Quarter Pounder, като част от т.нар. Quarter Pounder Fan Club. Сред най-забележителните артикули в колекцията е комплект от шест ароматизирани свещи, всяка от които ухае на една от съставките на бургера – включително кифла, кетчуп, кисели краставички, сирене, лук и „100% прясно говеждо месо“.
Идеята зад тези свещи е, че ако се запалят едновременно, те ще създадат пълен „бургеров аромат“ в помещението, напомняйки на истинския вкус и мирис на Quarter Pounder. Разбира се, клиентите могат да избират и само една свещ, предава CNN.
Свещите са част от по-голяма колекция от забавни и нестандартни фенски продукти, които целят да създадат популяризират марката. Сред останалите артикули се открояват календар, ръкавици без пръсти, брошка, златист медальон с логото на веригата, както и аксесоари като чадър със сусамов десен, чорапи и тениски.
Комплектът свещи все още не е пуснат в продажба и е отбелязан с „очаквайте скоро“, което допълнително засилва интереса към него. Междувременно някои от останалите продукти вече са достъпни за покупка на официалния сайт на McDonald’s.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Защо се появява тази тенденция?
Примерите могат да ви вдъхновят
Тя започва през далечната 1889 г.