1 USD
1.71399 BGN
Петрол
64.61 $/барел
Bitcoin
$105,826.0

L’Oreal купува британска компания за бяла козметика

Свят

Продажбите в луксозното подразделение на L'Oréal се забавиха до 2,7% ръст през миналата година

L'Oreal ще придобие британската марка за грижа за кожата Medik8, съобщи днес нейният собственик, британската компания за частни капиталови инвестиции Inflexion, цитирана от Reuters. Тази сделка ще помогне за засилване на предлагането на френския козметичен гигант на бързоразвиващия се пазар на дерматологични продукти за грижа за кожата.

Финансовите параметри на сделката не са оповестени. Medik8 се фокусира върху кремове срещу стареене на кожата и серуми на базата на витамин А. Човек, запознат със ситуацията, заяви, че сделката оценява стойността на Medik8 на около 1 милиард евро.

"Партньорството с L'Oreal ще позволи на Medik8 да задълбочи присъствието си на съществуващите пазари и да се разшири в световен мащаб. Като част от сделката Inflexion ще запази миноритарен дял в Medik8", се посочва в съобщение на компанията за частни капиталови инвестиции.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Дерматологичното козметично подразделение на L'Oreal, което включва големи марки като CeraVe, La Roche-Posay и SkinCeuticals, е най-бързо развиващото се през последните години, достигайки приходи от 7 милиарда евро миналата година, което е ръст с почти 10 на сто спрямо предходната година.

„Тази придобивка допълнително укрепва луксозното портфолио на L'Oréal, като добавя висококачествена, научно подкрепена марка за грижа за кожата с доказан успех и силен потенциал за глобален растеж“, заявиха от L'Oréal в официалното си изявление.

Продажбите в луксозното подразделение на L'Oréal – второто по големина, което включва парфюма MiuMiu, козметиката за лице Lancôme и почистващите продукти Aesop – се забавиха до 2,7% ръст през миналата година, тъй като по-високата инфлация накара потребителите да предпочетат по-достъпни марки.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

 

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук