Нов връх на цената на газа в Европа
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Козметичният магнат Шарлот Тилбъри не крие, че е една от феновете на Формула 1
Козметичната империя на Шарлот Тилбъри не само доминира в индустрията за красота, но и оставя своя отпечатък в света на Формула 1, по данни на Fortune. Тилбъри, известна с грима на световни звезди, е дългогодишен фен на моторните спортове, запалена от детството си, когато баща ѝ я води на картинг пистата. Сега тя е сред основните спонсори, които работят за трансформацията на Формула 1 в модерен и инклузивен спорт, привлекателен за женската аудитория.
Подкрепата на Тилбъри
В интервю за Financial Times, Тилбъри споделя: „Във Формула 1 има нещо неземно. Това е еуфорично изживяване, пълно с адреналин и хаос.“ Неинaта компания Charlotte Tilbury Cosmetics, основана през 2013 г., стана първата козметична марка, спонсорираща изцяло женското подразделение на Формула 1, наречено Formula 1 Academy. Академията е създадена с цел да предостави на млади женски пилоти, на възраст между 16 и 25 години, възможности за развитие, достъп до писти и техническа подкрепа, което е критично за тяхното напредване в кариерата.
Жените в спорта
Шарлот Тилбъри е известна с провокативните си продукти, като парфюма More Sex и палитрата Glowgasm. „Обичам да нарушавам правилата и да разчупвам статуквото. Светът все още не е там, където трябва да бъде по отношение на подкрепата за жените. Защо повече жени не могат да бъдат представени в спорта?“, пита тя.
Според изпълнителния директор на Формула 1 Стефано Доменикали, компанията е осъзнала, че жените представляват значителен пазарен дял, като през 2017 г. едва 8% от феновете са били жени.
Визуална идентичност
Като част от спонсорството, козметичната компания получава правото да облепи с реклами един от автомобилите на пистата. Например, автомобилът на Rodin Motorsports ще бъде украсен с изкусителни червени устни и стик червило, придавайки уникален стил на състезанието. На последното събитие в Маями, Charlotte Tilbury Cosmetics предложи на феновете корекции на грима, в опит да се грижи за визията им под жаркото слънце.
Въпреки че колаборацията между козметика и моторни спортове е все още нова концепция, Шарлот Тилбъри очевидно е в съответствие с динамиката и енергията на високоскоростния спорт. „Аз съм пълна адреналин“, споделя тя в подкаста The Fast and the Curious след Гран при на Маями.
С инициативите на Шарлот Тилбъри, Формула 1 не само че разширява своята аудитория, но и преосмисля какво означава да бъдеш част от един от най-вълнуващите спортове в света. Стратегията за инклузивност и разнообразие може да се окаже ключова за бъдещето на Формула 1 и нейното място в съвременната култура.
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Ето какво сочат нови проучвания
Svetatnazdraveto.bg ще предлага полезни съвети за превенция и грижа за здравето за всички възрастови групи