Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Остава по-малко от седмица до вота
Комуникационната стратегия на Парламента за изборите за Европейски парламент през 2024 г. разчита на мрежа от медии и организации на гражданското общество, като бюджетът от 37 млн. евро - или 0,08 евро на гражданин - е „почти нищожен“ в сравнение с бюджетите на други институции и правителства, заяви пред EURACTIV директорът по комуникациите и говорител на Парламента на ЕС Жауме Дуч.
Тъй като „трябва да бъдем внимателни с парите на данъкоплатците“, Парламентът изгражда кампанията си около „създаването на вълна“, която ще бъде подкрепена и поддържана от вътрешна и външна мрежа, като се съсредоточи върху мобилизирането на въздържалите се и гласуващите за първи път, каза Дуч.
„Нашата стратегия не се състои само в това какво ще направим ние, а как можем да помогнем на другите хора, като започнем от медиите, завършим с НПО, компаниите и отделните лица“, добави той.
Сума в размер на 8 млн. евро ще бъде предназначена за финансиране на медийни компании чрез безвъзмездни средства за дейности за популяризиране на изборите за ЕС и работата на Парламента. Други 3,9 млн. евро ще бъдат предоставени на организациите на гражданското общество и на „хората, които допринасят за промяната“, с цел „повишаване на непартийната гражданска ангажираност на европейските граждани и организации за популяризиране на значението на това да се гласува“.
Парламентът ще използва и платформата together.eu, ангажирайки хиляди заинтересовани страни в целия ЕС и групи, с които службата за комуникации вече поддържа връзка в държавите членки чрез бюрата за връзка на Европейския парламент (ЕПБ).
Дъч очаква, че нарастващото значение на ЕС през последните години, свързано с пандемията COVID-19, фондовете от следващо поколение и общия отговор срещу войната на Русия в Украйна, ще увеличи избирателната активност.
„Тъй като сега Европейският съюз е на първите страници на много вестници почти всеки ден (...), има логика да се мисли, че ще има още повече хора, които се интересуват от гласуването на европейските избори“, каза той.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб