Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
"Аз съм само диригентът на оркестъра и съм изградил невероятен екип около себе си", казва той
Не е уволнил грешните хора достатъчно бързо - това според директора на най-известната компания за производство на дънкови облекла в света е най-голямата му грешка, пише CNBC.
Чарлз Берг заяви, че още на втория си работен ден е разбрал, че най-добрият начин да промени компанията е да уволни повече от половината от ръководителите си.
"Най-лесният начин да промениш културата е да промениш хората. Имах 11 преки подчинени и през първите 18 месеца девет от тях си тръгнаха", каза Чарлз Берг, главен изпълнителен директор на Levi Strauss.
Все пак Берг заявява, че най-много съжалява за това, че не е уволнил неправилните хора достатъчно бързо.
"Най-голямото ми съжаление е, че не подкрепихме някои от тези велики лидери и загубихме някои, защото задържах някого по-дълго, отколкото трябваше."
Берг се присъединява към компанията за търговия на дребно с облекло през 2011 г. в най-неподходящия момент - потребителите вече не купуват дънки Levi's.
"Марката беше наистина изгубена. Имахме цяло поколение потребители, които не бяха израснали, носейки Levi's, както аз, когато бях дете", казва Берг.
"Резултатите на компанията бяха наистина непостоянни в продължение на повече от 10 години. Една година приходите се увеличаваха, но печалбите намаляваха. През следващата година печалбите се повишаваха, но приходите намаляваха."
Шест години по-късно Берг връща в светлината на прожекторите марката, която той нарича "счупена".
През 2017 г. Levi's отбеляза 8% годишен ръст на приходите - най-високият от десетилетие насам и доста над ръста от 3,1%, отчетен година по-рано. Компанията продължи да надгражда, като през 2018 г. отбеляза 14% годишен ръст на приходите.
Берг се оттегля от поста главен изпълнителен директор през следващата година и заяви, че най-голямото му наследство ще бъде изтръгването на компанията от самодоволството и изграждането на екип, в чийто културен център е марката.
"Аз съм само диригентът на оркестъра и съм изградил невероятен екип около себе си", добави той.
Все пак не всичко е наред. Компанията намали сериозно прогнозата си за печалба през 2023 г., след като отчете рязък спад на приходите от продажби на едро и слаби продажби в САЩ - най-големия ѝ пазар. Сега тя очаква продажбите да нараснат с между 1,5 % и 2,5 % през тази година в сравнение с предишния диапазон от 1,5 % до 3 %.
Подобно на много други компании за облекло, Levi's трябваше да се адаптира към променящите се предпочитания на потребителите, особено към нарастващото търсене на удобни и по-свободни облекла, тъй като работниците се върнаха в офисите след пандемията.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови