
Nutella създава нов вкус шоколад след 60 години
Продуктът е създаден специално за американския пазар
Мярката е част от актуализираният Кодекс за добри практики относно онлайн дезинформация на ЕК
Световните технологични гиганти Google, Facebook и Twitter, както и други подобни компании ще трябва да предприемат по-активни мерки за противодействие на т. нар. "Deepfake", съобщава Reuters, позовавайки се на източници, запознати с темата.
"Deepfake" представлява видеоматериал, в който образът на човек е дигитално променен, така че да изглежда като някой друг, обикновено с цел разпространение на фалшива информация - б. р.), както и на фалшивите акаунти на своите платформи.
Мярката е част от актуализирания Кодекс за добри практики относно онлайн дезинформация на Европейската комисия, който се очаква да бъде публикуван в четвъртък.
Доброволният кодекс беше въведен през 2018 г., като част от усилията на ЕК в борбата й с разпространението на фалшиви новини.
Продуктът е създаден специално за американския пазар
Резервирате почивката си за 2025 г.? Ето как да спестите пари
Страната беше обявена публично от готвача Гордън Рамзи