Дезодорантите са големите победители от връщането на служителите в офисите

Свят

Наблюдава се ръст на продажбите на продуктите за лична хигиена след завръщането на хората на работните им места

Според гиганта в областта на потребителските стоки Unilever хората, които се връщат в офиса, стимулират продажбите на дезодоранти, пише Business Insider. 

Силните продажби на дезодоранти - които отбелязаха 15% ръст през третото тримесечие на 2023 г. - спомогнаха за 8% ръст на годишна база в продажбите на производителя на популярни марки като Dove, Rexona и Impulse.

Снимка: Pexels

"Много хора не използваха дезодоранти толкова много по време на локдауна и работеха от вкъщи, и известно възстановяване в тази насока настъпва", заяви Греъм Питкетли, финансов директор на групата, по данни на The Guardian. 

Продажбите на дезодоранти са били особено високи в Латинска Америка и Европа, посочва компанията в съобщението си за приходите за третото тримесечие.

Миналата година Unilever отчете подобен силен ръст на продажбите на дезодоранти и отбеляза голям скок в търсенето на дезодоранти, след като хората започнаха да общуват, тъй като блокирането на пандемията Covid-19 отслабна.

Продължаващото силно представяне на продукта вероятно е доказателство, че след пандемията по света твърдо са в сила заповедите за връщане в офиса, които подтикват хората да обръщат повече внимание на личната си грижа, тъй като са принудени да се върнат на работното място. 

Като цяло Unilever отчете 5,2% ръст на основните продажби през третото тримесечие на годината в сравнение с предходната година, което отговаря на средната прогноза на анализаторите. Базовият ръст на цените за третото тримесечие е 5,8%, докато базовите обеми са с 0,6% по-ниски от тези преди година.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст