Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Какво гласи и успешно ли е?
Дрю Хюстън, главен изпълнителен директор на компанията за съхранение на файлове Dropbox, продължава да изтъква предимно дистанционната култура на работа, дори когато бизнес лидерите все по-често призовават своите служители да се върнат в офиса, пише Business Insider.
Dropbox използва правилото 90/10, като 90 % от годината е посветена на дистанционната работа, а останалите 10 % - на няколко работни места, заяви главният изпълнителен директор на компанията пред Fortune.
Хюстън добави, че компанията му е започнала да използва подхода 90/10 през 2021 г.
Базираната в Сан Франциско компания, която имаше над 3 000 служители преди серия от съкращения, не изисква от работниците си да присъстват в офиса. Компанията за първи път обяви, че става "първо виртуална" компания през 2020 г. в условията на пандемията COVID-19, като направи дистанционната работа ежедневие за работниците.
"Бих казал: "Служителите ви имат възможности. Те не са ресурси, които да контролирате", казва Хюстън пред Fortune.
"Нуждаете се от различен социален договор и от това да се откажете от контрола. Но ако се доверите на хората и се отнасяте с тях като с възрастни, те ще се държат като възрастни. Доверието надделява над контрола", добави той.
Хюстън е съосновател на Dropbox през 2007 г. Според Forbes нетното му състояние възлиза на 2,1 млрд. долара.
Подходът му е в значителен контраст с други бизнес лидери, като например главния изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг, главния изпълнителен директор на Goldman Sachs Дейвид Соломон и главния изпълнителен директор на JPMorgan Джейми Даймън.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб