Човекът, който унищожи мултимилионната си компания за 10 секунди

Това се е случило по доста неподозиран начин

 

Чували ли сте някога за „ефекта на Ратнър“? До края на тази публикация ще разберете какво означава това.

Джералд Ратнър ​​наследява бизнеса с бижута на баща си през 1984 г. Той превръща малък търговец на дребно в империя за милиони долари за шест години, пише businessblogshub.com.

Компанията стана толкова успешна, че всяка британска главна улица имаше магазин на Ratner или една от свързаните с него компании.

Хората обичаха неговия магазин, защото предлагаше достъпни продукти за работническата класа. Всъщност това беше общоизвестно като мястото, където момчета от работническата класа купуваха пръстени за момичета от работническата класа.

Животът вървеше добре за Ратнър, който имаше скъпи коли, къщи, лодки и жени. Той посещаваше много събития от висшето общество.

Той беше успешен до съдбовния ден, когато той беше гост-лектор в Института на директорите на 23 април 1991 г., посетен от над 6000 бизнесмени и журналисти.

Ратнър ​​срина целия си живот и империя за по-малко от 10 секунди по причини, известни само на него.

Попитан как е възможно компанията му да продава гарафа за шери на фантастичната цена от 4,95 лири, той отговори, за учудване на публиката и акционерите си, следното:„Защото това са пълни глупости.“

Той също така заяви, че неговата компания е продала чифт обеци за под паунд, което е по-евтино от сандвич, но вероятно няма да издържи толкова дълго.

Както можете да предположите, медиите разпространиха думите му и хората масово решиха вече да не купуват "глупости“. Освен това акциите на компанията паднаха с 500 милиона лири за дни.

Джералд загуби плейбойския си начин на живот и успешната си компания. Той беше принуден да преименува компанията си на „Signet Group“.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст