„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Разнообразие от марки спонсорира всяка страна, която се състезава на Олимпийските игри
Сигурно сте забелязали как през последните 3 дни тренд в TikTok е атлетите да показват подаръците, които са получили, когато са пристигнали в олимпийското село в Париж.
В три отделни публикации в TikTok Еви Лайбфарт, състезателка по кану, състезаваща се на Олимпиадата в Париж през 2024 г. за отбора на САЩ, разопакова няколко спортни чанти и куфари, които е получила от спонсори.
Първото е огромна чанта от Nike, пълна с представителна униформа и асортимент от спортни панталони, маратонки, раници и други облекла.
След това тя показа куфар от марката Ralph Lauren, официалният доставчик на екипировка на отбора на САЩ. за Олимпийските и Параолимпийските игри. Той съдържа съдържащи бутилки за вода, поло тениски, рокли, суичъри с кръгла яка, якета и шапки.
И накрая, чанта Duffle от Skims, пълна с прилепнали потници, бодита, тениски, бански костюми и халат.
20-годишната Лайбфарт беше един от многото ентусиазирани олимпийски спортисти, които се включиха в TikTok през уикенда, за да споделят видеоклипове на впечатляващите си маркови подаръци. Мнозина блеснаха с екипировка в цветовете на своите страни, току-що извадени от чиста опаковка.
Разнообразие от марки спонсорира всяка страна, която се състезава на Олимпийските игри. Като работят с олимпийци, марките си гарантират още аудитория от фенове. Марките имат специални страници на своите уебсайтове, включващи олимпийски колекции, като Skims за отбора на САЩ.
Когато Кийт Олденбьовинг, скейтбордистка от отбора на Холандия, пристига в стаята си в олимпийското село, тя разопакова флип телефон Samsung и портрет, наред с други подаръци. Bлизо 17 000 спортисти и олимпийски семейства за Олимпийските и Параолимпийските игри получиха своя Samsung Galaxy Z Flip6 Olympic Edition. Специално изработеният смартфон е специално проектиран да подобри изживяването на спортистите по време на Игрите и е първото в историята олимпийско издание, което включва Galaxy AI.
Олденбьовинг има четири други видеоклипа на страницата си в TikTok, в които разопакова пакети от марки, включващи чанта Fila, пълна с оранжеви дрехи, които да носи в олимпийското село, където отсядат 15 000 спортисти.
Деветнадесет годишната спортистка отбеляза, че ежедневната екипировка на олимпийското село се различава от състезателното и тренировъчното облекло, облеклата за церемонии и облеклата за подиума.
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.