Бионсе пуска на пазара марка уиски

Този ход може да направи певицата милиардер

 

Певицата Бионсе Ноулс продължава навлизането си в света на кънтри музиката с пускането на марката уиски „SirDavis“ в рамките на империята LVMH, пише Forbes. Така тя навлиза в същата индустрия, която направи съпруга ѝ милиардер, и може да доближи суперзвездата музикант до същата титла, в зависимост от представянето ѝ. 

SirDavis може да доближи Бионсе още повече до статута на милиардер, ако се наложи подобно на други алкохолни марки на знаменитости, включително тези на съпруга ѝ, милиардера Джей Зи. Смята се, че той е спечелил 300 млн. долара, продавайки половината от луксозната си марка шампанско Ace of Spades на LVMH през 2021 г., и 750 млн. долара, продавайки мажоритарния си дял в коняка D'ussé на Bacardi.

Бионсе публикува в Instagram, за да обяви старта на марката, държейки чаша с тъмна течност и надпис „DAVIS IN MY BONES“. 

Първите публикувани изображения на напитката показват нестандартна кожена кутия с оребрена стъклена бутилка вътре, с лого с известния кон Рене, който за първи път се появи на корицата на албума на Бионсе „Renaissance“. 

Заявката за търговска марка за марката, която включва слогана „Бъдещето на уискито е тук“, беше подадена през юни от Moët Hennessy, дъщерно дружество на мегамарката за луксозни стоки LVMH.

През май нетното състояние на Бионсе се оценяваше на 760 млн. долара, натрупани от музикалната ѝ кариера и други начинания като вече несъществуващата ѝ линия за дрехи Ivy Park с Adidas, сътрудничеството с модна къща Balmain, парфюма Cé Noir и продуцентската компания Parkwood Entertainment. 

 

Размерът на дела на Бионсе в SirDavis не е ясен веднага, а представители на звездата и LVMH не са отговорили веднага на искането на Forbes за повече информация.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст