Американците похарчиха рекордните 10 млрд. долара на Черния петък

Най-много са купували електроника

Американците са похарчили 9,8 милиарда долара за онлайн пазаруване на Черния петък, което е ръст от 7,5% на годишна база, според Adobe Analytics.

Купувачите залагаха най-вече на електрониката, включително смарт часовници (продажбите са нараснали с 577% в сравнение с октомври 2023 г.), телевизори (+484%), аудио оборудване (+376%), каза Adobe.

Данните обаче показват, че все повече американци предпочитат да пазаруват онлайн, вместо да се редят на огромни опашки в магазините, като покупките в Интернет на Черния петък са спомогнали за ръст в разходите за онлайн пазаруване с рекордните 9%.

Според проучване на Adobe 79 милиона долара от продажбите на Черния петък идват от потребители, които са избрали гъвкави методи за плащане от типа "Купете сега, платете по-късно", което отбелязва ръст от 47 процента в сравнение с предходната година. 

В същото време се очаква на Кибер понеделника американците да са похарчили над 12 милиарда долара онлайн.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст