Ford съкращава 4 000 работни места в Европа
Световните автомобилни производители са подложени на натиск от неубедителните продажби и силната конкуренция от страна на Китай
Най-много са купували електроника
Американците са похарчили 9,8 милиарда долара за онлайн пазаруване на Черния петък, което е ръст от 7,5% на годишна база, според Adobe Analytics.
Купувачите залагаха най-вече на електрониката, включително смарт часовници (продажбите са нараснали с 577% в сравнение с октомври 2023 г.), телевизори (+484%), аудио оборудване (+376%), каза Adobe.
Данните обаче показват, че все повече американци предпочитат да пазаруват онлайн, вместо да се редят на огромни опашки в магазините, като покупките в Интернет на Черния петък са спомогнали за ръст в разходите за онлайн пазаруване с рекордните 9%.
Според проучване на Adobe 79 милиона долара от продажбите на Черния петък идват от потребители, които са избрали гъвкави методи за плащане от типа "Купете сега, платете по-късно", което отбелязва ръст от 47 процента в сравнение с предходната година.
В същото време се очаква на Кибер понеделника американците да са похарчили над 12 милиарда долара онлайн.
Световните автомобилни производители са подложени на натиск от неубедителните продажби и силната конкуренция от страна на Китай
Наистина ли празнуването на Нова година във Велинград излиза солено?
В Съединените щати Neuralink вече е имплантирала устройството на двама пациенти