
След срив на борсите: Доналд Тръмп ще си купи Teslа
На 10 март акциите на пионера в производството на електромобили Tesla поевтиняха с повече от 15%
Таксата за интернет връзка на компанията често надвишава 20 долара
American Airlines планира да тества безплатен Wi-Fi на борда на своите полети, като част от усилията на авиокомпаниите да отговоря на нарастващото търсене на тази услуга без допълнителни такси.
„Чрез този тест ще оценим степента на използване на Wi-Fi по време на полет, ще проверим капацитета на нашите самолети и доставчици. Също така ще измерим влиянието върху удовлетвореността на клиентите“, заяви служител на American Airlines. Той допълни, че този тест е сравнително малък, но представлява важна стъпка в работата на организацията да предостави на клиентите това, което искат.
Тестовете ще се проведат на три вътрешни маршрута – между летище "Шарлот" в Дъглас и летище "Роли Дърам" в Северна Каролина, между "Шарлот" и "Джаксънвил" във Флорида, както и между Маями и летище "О'Хеър" в Чикаго.
Не е ясно дали авиокомпанията планира да разшири безплатната услуга към други маршрути в мрежата си и кога това може да се случи.
Все повече авиокомпании започват да предлагат безплатен Wi-Fi по време на полет, което поставя конкурентите в затруднение да таксуват за интернет връзка. Цените на American Airlines обикновено са едни от най-високите в индустрията в САЩ, като цените за интернет достъп често надвишават 20 долара.
Преди две години американската Delta Air Lines обяви, че ще предостави безплатен Wi-Fi на членовете на своята програма за лоялност SkyMiles, като последва примера на JetBlue Airways. Междувременно United Airlines планира да започне да предлага безплатен интернет по време на полетите, използвайки сателитната услуга Starlink на Илон Мъск, която вече се използва от Hawaiian Airlines.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
На 10 март акциите на пионера в производството на електромобили Tesla поевтиняха с повече от 15%
Сградата ще е с с капацитет от 100 000 места
Пазар на търговски площи в България към края на 2024 г. и прогноза за 2025 г.