Песента, която направи Крис Реа богат и безсмъртен в музиката
Британският певец бе известен със своя характерен дрезгав глас
Блясък
Планира се достъп до определени постове, "сторита" или живи включвания на създатели на съдържание да се заплаща между 99 цена и 99 долара на месец
"Инстаграм" въвежда тестов платен абонамент за страниците на някои от своите популярни създатели на съдържание(т. нар. инфлуенсъри) в САЩ. Това обяви ръководителят на звеното, което е под шапката на Meta (преди Facebook) Адам Мозери.
Планира се достъп до определени постове, "сторита" или живи включвания на създатели на съдържание да се заплаща между 99 цена и 99 долара на месец. Новината бе потвърдена и от главния изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг.
Според основателя на Facebook това ще помогне на създателите да печелят повече, като те ще могат да показват ексклyзивно съдържание на най-горещите си последователи.
До 2023 г. Meta няма да събира комисионни от инфлуенсърите, а след това се очаква та да не надхвърля 30% от събраните суми от абонаменти.
Моделът за платформа, чийто създатели на съдържание могат да печелят пари стана популярен в сайтовете на Patreon, OnlyFans и др.
В началото на септември друга популярна социална мрежа Twitter въведе услугата "Супер последовател" (Super Follower), с абонаменти на стойност от 3 до 10 долара отново с цел ексклузивно предоставяне на съдържание до най-нетърпеливите потребители следящи публикациите на дадени личности или канали.
Сред инфлуенсърите, които ще получат възможност да монетизират профилите си в "Инстаграм" са гимнастичката Джордън Чилс(@jordanchiles), астроложката Ализа Кели(@alizakelly) и други.
Британският певец бе известен със своя характерен дрезгав глас
Как са разпределени задълженията?
Mярката може индиректно да ограничи разпространението на журналистическо съдържание