
С невиждана скорост: Нов милиардер на всеки 30 часа
Според други данни на организацията 263 милиона души могат да бъдат тласнати в крайни нива на бедност през 2022 г.
Планира се достъп до определени постове, "сторита" или живи включвания на създатели на съдържание да се заплаща между 99 цена и 99 долара на месец
"Инстаграм" въвежда тестов платен абонамент за страниците на някои от своите популярни създатели на съдържание(т. нар. инфлуенсъри) в САЩ. Това обяви ръководителят на звеното, което е под шапката на Meta (преди Facebook) Адам Мозери.
Планира се достъп до определени постове, "сторита" или живи включвания на създатели на съдържание да се заплаща между 99 цена и 99 долара на месец. Новината бе потвърдена и от главния изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг.
Според основателя на Facebook това ще помогне на създателите да печелят повече, като те ще могат да показват ексклyзивно съдържание на най-горещите си последователи.
До 2023 г. Meta няма да събира комисионни от инфлуенсърите, а след това се очаква та да не надхвърля 30% от събраните суми от абонаменти.
Моделът за платформа, чийто създатели на съдържание могат да печелят пари стана популярен в сайтовете на Patreon, OnlyFans и др.
В началото на септември друга популярна социална мрежа Twitter въведе услугата "Супер последовател" (Super Follower), с абонаменти на стойност от 3 до 10 долара отново с цел ексклузивно предоставяне на съдържание до най-нетърпеливите потребители следящи публикациите на дадени личности или канали.
Сред инфлуенсърите, които ще получат възможност да монетизират профилите си в "Инстаграм" са гимнастичката Джордън Чилс(@jordanchiles), астроложката Ализа Кели(@alizakelly) и други.
Според други данни на организацията 263 милиона души могат да бъдат тласнати в крайни нива на бедност през 2022 г.
Цените на нефта днес тръгнаха нагоре
Към 2019 у нас са работили над 1000 души във VMware