"Инстаграм" тества платени абонаменти за профилите на популярни лица

Блясък
 

Планира се достъп до определени постове, "сторита" или живи включвания на създатели на съдържание да се заплаща между 99 цена и 99 долара на месец

"Инстаграм" въвежда тестов платен абонамент за страниците на някои от своите популярни създатели на съдържание(т. нар. инфлуенсъри) в САЩ. Това обяви ръководителят на звеното, което е под шапката на Meta (преди Facebook) Адам Мозери.

Планира се достъп до определени постове, "сторита" или живи включвания на създатели на съдържание да се заплаща между 99 цена и 99 долара на месец. Новината бе потвърдена и от главния изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг.

Според основателя на Facebook това ще помогне на създателите да печелят повече, като те ще могат да показват ексклyзивно съдържание на най-горещите си последователи.

До 2023 г. Meta няма да събира комисионни от инфлуенсърите, а след това се очаква та да не надхвърля 30% от събраните суми от абонаменти.

Моделът за платформа, чийто създатели на съдържание могат да печелят пари стана популярен в сайтовете на Patreon, OnlyFans и др.

В началото на септември друга популярна социална мрежа Twitter въведе услугата "Супер последовател" (Super Follower), с абонаменти на стойност от 3 до 10 долара отново с цел ексклузивно предоставяне на съдържание до най-нетърпеливите потребители следящи публикациите на дадени личности или канали.

Сред инфлуенсърите, които ще получат възможност да монетизират профилите си в "Инстаграм" са гимнастичката Джордън Чилс(@jordanchiles), астроложката Ализа Кели(@alizakelly) и други.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст