
Популярна хотелска верига у нас продава част от портфолиото си с недвижими имоти
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Планира се достъп до определени постове, "сторита" или живи включвания на създатели на съдържание да се заплаща между 99 цена и 99 долара на месец
"Инстаграм" въвежда тестов платен абонамент за страниците на някои от своите популярни създатели на съдържание(т. нар. инфлуенсъри) в САЩ. Това обяви ръководителят на звеното, което е под шапката на Meta (преди Facebook) Адам Мозери.
Планира се достъп до определени постове, "сторита" или живи включвания на създатели на съдържание да се заплаща между 99 цена и 99 долара на месец. Новината бе потвърдена и от главния изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг.
Според основателя на Facebook това ще помогне на създателите да печелят повече, като те ще могат да показват ексклyзивно съдържание на най-горещите си последователи.
До 2023 г. Meta няма да събира комисионни от инфлуенсърите, а след това се очаква та да не надхвърля 30% от събраните суми от абонаменти.
Моделът за платформа, чийто създатели на съдържание могат да печелят пари стана популярен в сайтовете на Patreon, OnlyFans и др.
В началото на септември друга популярна социална мрежа Twitter въведе услугата "Супер последовател" (Super Follower), с абонаменти на стойност от 3 до 10 долара отново с цел ексклузивно предоставяне на съдържание до най-нетърпеливите потребители следящи публикациите на дадени личности или канали.
Сред инфлуенсърите, които ще получат възможност да монетизират профилите си в "Инстаграм" са гимнастичката Джордън Чилс(@jordanchiles), астроложката Ализа Кели(@alizakelly) и други.
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Защо повечето търсят покупка на имот в нова сграда?
През 2024 г. размерът на брутния външен дълг е бил с 3,906 млрд. евро по-малко