Компанията Neuralink на Мъск получи одобрение за изпитване на мозъчен чип в Канада
В Съединените щати Neuralink вече е имплантирала устройството на двама пациенти
Събитието ще се проведе на 14 ноември и ще представи глобален и локален поглед върху бъдещите тенденции в дигиталния маркетинг
IAB Digital Day ще проведе 14-ото си издание на 14 ноември в Интерпред под наслов „Generationally Speaking”. Избраната тема ще разкрие повече за бързия темп на развитие на технологичните иновации и ще отдели специално внимание на отличителните характеристики между различните поколения. Традиционно насочена към бъдещето на дигиталния маркетинг, това издание на конференцията ще разгледа области като социални последици, регулации и образование в дигиталната сфера.
Водещи експерти от света и България ще споделят своите провокиращи изводи и послания, които да водят промяната през следващото десетилетие. Сред тях са Мариус Мангану, управляващ директор, Tremend и Флорин Йонеску, вицепрезидент „Потребителски услуги“, Tremend. Двамата ще разкажат как изкуствения интелект и интегрирането му в комуникациите може да изиграе голяма работа в комбинирането на маркетинга и информационните технологии. Светлана Тачева, лидер на “Data Intelligence” звеното, част от Publicis Groupe България ще сподели знания за това как се променя медийната консумация през поколенията и как експертите трябва да навигират тези промени.
Как да направим дигиталните кампании ефективни с помощта на AI и как да накараме алгоритмите да работят в наша полза ще разкаже Александър Георгиев, директор „Дигитални трансформации“, Digitas Sofia, част от Publicis Groupe България. Марцел Вас, главен изпълнителен директор и собственик на Etarget ще даде своята гледна точка на това как да задържаме вниманието на аудиторията си чрез дисплей рекламите. Представители на Банка ДСК и Pierre Fabre ще разкажат за дигиталната трансформация в различните индустрии от гледната точка на бизнеса.
За различията между поколенията и как се отразяват те на дигиталните кампании ще дадат ценни прозрения и експерти от BBR Saatchi&Saatchi, ALEPH/TikTok, Index Exchange, както и лектори с дългогодишен опит. Представители на Netinfo, bTV, dir.bg и Икономедиа ще се включат в медиен панел, за да дискутират как медиите се напасват към различните поколения и техните нагласи.
Пълната програма с лекторите, които ще споделят интересни прозрения от дългогодишната си практика и ще разкрият своята гледна точка за бъдещето пред индустрията, са достъпни на уебсайта на IAB Bulgaria.
Желаещите да присъстват могат да се възползват от пакетно предложение и да закупят три билета на цената на два.
Събитието се провежда с подкрепата на A1, Банка ДСК, ALEPH, Pierre Fabre, JPoint, Superhosting.bg, Storytel, Ficosota, Volt Premium Taxi, Rosslyn Hotel, Nescafe Dolce Gusto, Prodesign, БАР, БАКА, БДВО, БАПРА, together&, bTV, Нетинфо, Икономедиa, Economic, Дарик, Мениджър, 24 часа, Star Channel, Булевард България, MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, Etarget, Coca-Cola, Domaine Boyar и Heineken.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
В Съединените щати Neuralink вече е имплантирала устройството на двама пациенти
След като бъде завършен, електрическият хъб ще обединява кабели от офшорни вятърни паркове
Децата на бившия премиер продават антиката на търг заедно с още 34 семейни вещи