
Синът на Шварценегер стартира бизнес, обмисля да се откаже от актьорството
Родителите на Шварценегер му отпускат заем от около 50 000 долара, за да инвестира
88 финалиста се съревновават за призовите места в 20-те категории на конкурса, оценявани от изцяло международно жури
184 заявки за участие са подадени за шестото издание на IAB MIXX Awards 2021. Това е с 40% повече в сравнение с предходното издание на конкурса. Тази година кандидатурите се оценяват от жури от 10 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия.
88 кампании са финалисти след първия етап на журиране. Те ще се борят за призовите места в 20-те категории на IAB MIXX Awards 2021. Най-много заявки бяха подадени в категориите: „Най- добра кампания за повишаване познаваемостта за марката“ „Най-ангажираща кампания“, „Най-добра видео кампания“, „Инфлуенсър маркетинг кампания“.
Общо 20 компании подадоха заявки за участие в конкурса тази година. Най-много финалиста имат proof. (28 финалиста от 36 заявки), следвани от Guts & brains DDB (22 финалиста от 35 заявки) и All Channels Group (9 финалиста от 20 заявки).
- proof. – 36 заявки / 28 финалиста
- Guts & brains DDB - 35 заявки / 22 финалиста
- All channels Group - 20 заявки / 9 финалиста
- Sunday Media - 18 заявки / 2 финалиста
- Together - 13 заявки / 3 финалиста
- Next – DC – 12 заявки / 4 финалиста
- BTV Media Group - 8 заявки / 5 финалиста
- Hub Ahead - 7 заявки / 1 финалист
- Denstu - 6 заявки / 1 финалист
- The Smarts - 6 заявки / 5 финалиста
- НЕГ.БГ- 4 заявки / 2 финалиста
- Ogilvy - 4 заявки / 4 финалиста
- AMAX GAS - 4 заявки /
- Metrics- DS - 2 заявки / 1 финалист
- Handplayed - 2 заявки / 1 финалист
- Offerista - 2 заявки /
- Braindonors 2 заявки /
- A1 - 1 заявкa
- Havas - 1 заявкa
- TDB Play- 1 заявкa
За повече информация за самите заявки и кампаниите, можете да видите тук: https://iabbg.net/news/koi-kampanii-finalistite-v-iab-mixx-awards-2021/
Поради промената епидемична обстановка церемонията на IAB MIXX 2021 е отложена за 22 април 2021г.и ще се проведе в хибриден формат в Sofia Event Center.
Официалeн партньор на IAB MIXX Awards 2021: A1 България
Хостинг партньор: Superhosting
Дигитален партньор: Linker
Стрийминг партньор: Streamer.bg
Творчески партньор: Together agency
Стратегически партньри: БАР, БАКА, БДВО
Партньори: Devin, Absolut, Ballantines, InoVino, Fragment
Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икомедия, Инвестор, Медийна група България, Мениджър, Булевард България, SBB Media и Еtarget.
Родителите на Шварценегер му отпускат заем от около 50 000 долара, за да инвестира
Всяка от тях ухае на различна съставка
Компанията планира да увеличи броя им до 200 в рамките на две години