Нов връх на цената на газа в Европа
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Николай Бойков ще оглави организацията
9 ключови експерти влизат в новия Управителен съвет на IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес у нас.
За председател на организацията бе избран Николай Бойков, който е един от съсобствениците на All Channels Group и е изпълнителен директор на групата с основен фокус върху бизнес развитието на PR и дигиталния бизнес на Групата. Той има 19-годишен опит в сферата на дигиталните комуникации.
Николай поема ролята от досегашния председател – Радослав Неделчев, чийто мандат бе сред най-успешните в историята на IAB България.
Тази година бе изключително предизвикателна за всички браншове и, независимо от трудностите, с които се сблъска и бизнеса, и медиите, и агенциите, 2020 г. ускори процеси, свързани с трансформация на всички сфери на бизнеса в посока дигитализация. IAB България също отбеляза изключителни резултати, въпреки обстоятелствата. Предишният мандат на сдружението е сред най-успешните в 11-годишната му история като, освен отлични финансови резултати, IAB затвърди ключовата си позиция на българския пазар и приобщи 60 нови членове.
В новия управителен съвет влизат Милена Mишинева от Дентсу България, Кристин Стоянов от Метрик ДС, Стефана Здравкова от Нет Инфо и Камен Янкулов от Наспърс Класифайдс България, които заедно с досегашните членове на УС ще управляват сдружението. С новите попълнения, в IAB България се осигурява за поредна година представителство на различни отрасли от дигиталната среда и бизнес и се гарантира приемственост с досегашната политика на организацията.
Пълният състав на новия управителен съвет е:
Основните задачи пред IAB България през последните 11 години продължават да бъдат:
Поемайки новата ключова роля на председател на IAB - Николай Бойков сподели: “Изключително съм щастлив, че поемам мандата именно от Радослав, защото, благодарение на неговите усилия, изминалата година бе сред най-успешните за IAB в историята на сдружението. Той е изключителен лидер и лично му благодаря за цялостния му принос и постигнати успехи през изминалия мандат. За мен е много важна и отговорна задача, заедно с колегите в УС да гарантираме приемственост и да надградим постигнатите резултати. С избирането на новите членове всяка година, ние винаги се стремим да приобщаваме ключови експерти от различни сектори като си поставяме за цел да работим много усилено в посока обединяване на дигиталната индустрия в България“.
Той допълни, че новият УС ще продължи и сътрудничеството с останалите браншови организации като отбеляза, че реално безценната подкрепа на Изпълнителния директор на IAB България – Надя Гогова, сдружението не би постигнало същите резултати. “Надя е основен двигател на редица активности на сдружението и винаги подпомага всички членове в нелеките им задачи и предизвикателства да развиват дигиталната индустрия у нас.“
За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)
IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Ето какво сочат нови проучвания
Svetatnazdraveto.bg ще предлага полезни съвети за превенция и грижа за здравето за всички възрастови групи