
Revolut е все по-близо до отваряне на своя банка след рекордна печалба от 1 млрд. долара
Общите приходи на компанията са достигнали около 3,9 млрд. долара
Отличия ще се присъдят в 15 категории, сред които и нови, посветени на комуникационни проекти с ефективни действия и измерими резултати в сферата на ESG
Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), организатор на най-стария и доказан конкурс за постижения в PR сферата, PR Приз, започва приема на проекти за тазгодишното издание на конкурса. От 28 февруари 2024 г., компании, агенции и неправителствени организации могат да кандидатстват с реализираните от тях комуникационни проекти в рамките на изминалата 2023 г.
По традиция PR Приз ще отличи най-добрите специалисти и успешни кампании в категориите “Корпоративна комуникационна кампания”, „В2В комуникационен проект“, „Комуникационен проект в неправителствения сектор“, „Комуникационен проект в публичния сектор“, „Проект за вътрешни комуникации“, „Комуникационен проект за продукт или услуга“, „Специално събитие“, „Комуникационен проект на медия“, „Кризисни комуникации“, „Дигитални комуникации“, „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“, „Инфлуенсър маркетинг“, „Имиджмейкинг“, а практиците от сферата на ESG ще се надпреварват в категориите “ESG комуникационен проект за подобряване на качеството на околната среда/устойчиви екологични проекти“ и „ESG комуникационен проект за подобряване на качеството на живот в обществото“.
“Конкурсът PR Приз е посветен на откриването и отличаването на постижения, ефективност и иновации във всички сфери на комуникациите. БДВО е организация, обединяваща бранша ни в национален мащаб, а нашите награди гарантират, че победителите в PR Приз са избрани въз основа на заслуги в резултат на честен и прозрачен процес за оценяване. Кандидатите преминават през няколко етапа на оценяване, като всички попълват един и същ формуляр за участие, последван от интензивни лични представяния и защити на живо пред жури за определяне на резултатите. Гордеем се с този факт, който ни дава увереност, че тъкмо PR Приз е конкурсът, който носи най-голяма стойност в признанието на страхотната работа, извършена през изминалата година от комуникационните експерти в страната.“, коментира Иван Янакиев, председател на Българското дружество за връзки с обществеността.
Подаването на проекти за участие в конкурса се случва изцяло онлайн през уебсайта на PR Приз 2024. Желаещите да се включат в конкурса могат да се възползват от таксите за ранна регистрация на заявка, в случай че направят това до 15 април 2024 г. включително.
Журито на PR Приз отново ще обедини експертни и разпознаваеми лица от комуникационната индустрия, избрани въз основа на техния опит и безпристрастност. Участниците в конкурса следва да проследят важните дати в PR Приз: прием на кандидатури 28 февруари-30 април 2024 г.; публично представяне на кампаниите пред журито – 18-19 май 2024 г. Официалната церемония по награждаване на отличените проекти ще се състои в края на месец май.
bTV Media Group e медиен партньор на конкурса.
Общите приходи на компанията са достигнали около 3,9 млрд. долара
През 2024 г. износът на метали от ЕС възлиза на 19 милиона тона
Европейската комисия разследва съдържанието „SkinnyTok“ за екстремно отслабване