Бизнес климатът у нас се влошава, най-много страда търговията на дребно
Какви са причините?
Той покрива не само основната част на бутилката, но и се разширявя към гърлото
Общността на барманите е луда по битерите. Битер е ароматизирано вино, характерно с горчиви добавки: вермути и ликьори. Ароматизираните битер вина обикновено се приготвят на основата на екстракти от билки, корени, стъбла и листа на растения и подправки.
В днешно време имаме всякакъв вид битери: грейпфрут, ванилия, шоколад, лавандула… Но най-известният от всички тях и този, който можете да намерите в почти всеки магазин за алкохол в света, е Angostura (Ангостура).
Създаден от доктор Йохан Зигерт през 1824 г., Ангостура е направена от чист алкохол, вода, растения, билки и подправки – няма нужда да казваме, че точната рецепта е тайна. Но първото нещо, което ще забележите, когато видите бутилка да стои на рафта, определено ще бъде големият ѝ етикет.
Той покрива не само основната част на бутилката, но и се разширявя към гърлото, като се превръща в интересна характеристика на марката. Но замисляли ли сте се защо е проектиран по този начин?
Е, както се оказа, това е просто недоразумение.
Когато д-р Йохан Зигерт умира през 1870 г., двамата му синове поемат бизнеса. Желаейки да разширят дейността, те решават да участват в много ожесточени състезания по целия свят, за да покажат качеството на своя продукт.
Една година, когато решили да участват в състезание, единият брат отговарял за дизайна на новата бутилка, а другият за дизайна на новият етикет. Проблемът е, че не са се консултирали помежду си за размерите и затова етикетът излязъл твърде голям за бутилката. Тъй като било твърде късно да направят нещо по въпроса, те се включват в състезанието с бутилката си, покрита с големия етикет. Губят, но един от съдиите им каза, че това може да се сметне за техен „подпис“. Той настоява, че братята трябва да запазят големия етикет, тъй като това е перфектната запомняща се особеност – кой друг е достатъчно луд, за да добави прекалено голям етикет на бутилка?
И така, те го направили! Последвали съвета на съдията и от този ден всички бутилки Angostura са направени с етикет „твърде голям, за да пасне на бутилката“.
Разказваме още истории на компании във ВИДЕОТО:
Какви са причините?
Сметката на Министерството на финансите ще излезе много крива, каза той пред businessnovinite.bg
От началото на ноември Starbucks преустановява силно рекламираната си гама кафета със зехтин