1 USD
1.80527 BGN
Петрол
Bitcoin
$51,209.9

Робот ще селектира продуктите, които клиентите поръчват онлайн за вкъщи

Корпоративни истории

За 2023 г. този онлайн супермаркетът регистрира 2 млн. лева печалба за първи път от основаването си

Нов робот, който ще подготвя поръчките, ще се появи в складовете на един от най-големите онлайн супермаркети у нас. Инвестицитята от страна на eBag за два ключови нови проекта - поточна линия и роботизиран пикинг е на стойност 5 млн. евро. Целта на иновацията е подготовката и изпращането на поръчки към клиентите да стане по-ефективно.

Роботът, включващ софтуер с внедрен изкуствен интелект, ще помага на пикърите в склада при подготовката и пакетирането на храни, козметика и стоки за бита. Българската компания ще реализира иновацията, така че да увеличи капацитета на издаваните поръчки и реализираните доставки в страната.

Клиентите на компанията достигат вече над 110 000 домакинства, които традиционно поръчват храни и продукти за дома през онлайн платформата.

По техни думи доставката отнема е до 3 часа, като за София при поръчки над 100 лв. е безплатна. 

Компанията обяви, че завършва на печалба 2023 г. за първи път от основаването си, като постига и ръст от 34% в оборота си, достигайки общ размер на годишните продажби от над 80 милиона лева и печалба от 2 милиона лева. През изминалата година онлайн супермаркетът регистрира ръст в поръчките от над 20% и 42% нови клиенти, които поръчват продукти за вкъщи чрез платформата. 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии