Марка за кетчуп стъпва за първи път на алкохолния пазар

Корпоративни истории

В САЩ пазарът на готови за пиене коктейли достигна стойност от 903,4 милиона долара миналата година

Kraft Heinz навлиза на пазара на алкохол с марката си Crystal Light. Компанията обяви във вторник, че ще пусне на пазара Crystal Lireaght Vodka Refreshers в някои магазини на дребно в САЩ този месец. Освежителните напитки ще включват "вкусна комбинация от характерните аромати на Crystal Light, тройно филтрирана водка и газирана вода", казва Kraft Heinz.

Компанията ги рекламира като „най-нискокалоричния готов за пиене коктейл на пазара“. Според Kraft Heinz броят на калориите в Crystal Light Vodka Refresher ще бъде 77 калории с нула захар, а алкохолното съдържание 3,8%. Компанията ще предлага вкусовете дива ягода и лимонада. Те ще се предлагат в опаковки по четири за 9,99 долара, каза компанията.

С Crystal Light Vodka Refreshers, Kraft Heinz посочи, че се стреми да се възползва от нарастващото търсене на "по-леки, по-нискокалорични коктейли".

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Почти един на всеки пет“ клиенти на Crystal Light правят коктейли, използвайки смесите за напитки на марката, според Kraft Heinz. Компанията също така каза, че почти 40% от хората, които пият коктейли с твърди алкохоли имат предпочитания към напитки под 4%.

Компанията се стреми да предостави допълнителни аромати Crystal Light Vodka Refresher и опции за много опаковки като част от разширяване през 2026 г.

В САЩ пазарът на готови за пиене коктейли достигна стойност от 903,4 милиона долара миналата година, според Grand View Research, цитирани от Fox Business. Kraft Heinz отчете 25,8 милиарда долара нетни продажби през 2024 г., спад от 3% в сравнение с предходната година. Годишният й нетен доход междувременно се сви от 2,85 милиарда долара на 2,7 милиарда долара.

Компанията беше създадена, когато Heinz обяви, че ще купи Kraft Foods Group, за да създадат това, което според тях ще бъде третата по големина компания за храни и напитки в Северна Америка. Тогава те казаха, че очакват да спестят 1,5 милиарда долара до края на 2017 г. чрез действия като комбиниране на производствени и дистрибуторски мрежи.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук