Нов връх на цената на газа в Европа
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Някои може да нарекат този ход маркетингов трик (наистина, кой иска да пие алкохол с вкус на сирене?)
Тази година се оказа ключова в промяната на политиката на няколко огромни вериги за бързо хранене и производители на чипсове и бързи закуски. Eggo и Doritos направиха алкохолни напитки с вкус на храна, които се харесаха на някои, а други изобщо не ги възприеха.
За голяма изненада Kentucky Fried Chicken (KFC) пусна напитка с ром, която върви с крилцата им. И това са само малка част от шепата марки, които влязоха в алкохолния бизнес през 2023 г.
Навлизането в алкохолния бизнес не е съвсем нова концепция за компаниите за храни и напитки или ресторантските вериги.
Arby's започна да продава две водки с вкус на пържени картофи (curly fry и crinkle fry) през 2021 г., а Oreo направи червено вино, което се съчетава с бисквитките Thins.
През 2022 г. Hardee's си партнира с пивоварна компания, за да създаде бира, направена от нейните бисквити за закуска, Hellman's създаде яйчен ликьор с вкус на майонеза, а Velveeta пусна мартини със сирене.
Някои може да нарекат този ход маркетингов трик (наистина, кой иска да пие алкохол с вкус на сирене?), но влизането в пазара с алкохол може да бъде печелившо за някои от тези марки. Всъщност напитките на Eggo и Arby, представени миналата година, бързо се разпродадоха след пускането им на пазара. Arby's каза, че нейната напитка с бърбън за 2022 г. е увеличила записванията в програмата за награди с 24%.
Харесва ви или не, изглежда, че алкохолът с вкус на лека закуска е тук, за да остане.
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Ето какво сочат нови проучвания
Svetatnazdraveto.bg ще предлага полезни съвети за превенция и грижа за здравето за всички възрастови групи