Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Медийната група поставя началото на „Зелената седмица“ – нова инициатива за отговорно и устойчиво поведение към околната среда
На 1 юни bTV празнува 23 години от своето създаване. На тази дата през 2000 година започна излъчването на предавания в ефира на първата българска частна национална телевизия. Днес bTV е водещият политематичен канал в bTV Media Group. Като част от голямото международно семейство на CME, групата притежава шест ТВ канала, пет радио станции, девет дигитални платформи и бранд за киноразпространение, интегрирайки постоянно иновации от различен мащаб и устойчиви практики за управление. На 1 юни своята 17-та годишнина отбелязва и радио N-JОY, част от медийната група и една от най-големите музикални радиовериги в страната, известна със своите хитове, настроение, любопитни новини и теми от шоубизнеса.
Тази година bTV Media Group реши да отбележи двойния празник по различен начин. Служителите на телевизията и радиото празнуваха на открито и поставиха начало на новата ESG инициатива „Зелената седмица“ – кампания за ограничаване на негативните климатични въздействия върху околната среда. Под мотото „Отговорни към природата заедно“, в рамките на една седмица - от 5 до 10 юни, служителите на компанията ще отправят екологични послания към българската аудитория. Те ще събират и предават за рециклиране стари електронни устройства, ще ограничават вредните въглеродни емисии чрез използване на градски или електрически транспорт, ще вдъхват нов живот на употребявани дрехи и ще споделят идеи за отговорно консумиране на храна. На 9 юни ще се проведе заключителното събитие в „Зелената седмица“ - национална среща на партньорите на „Да изчистим България заедно“, с което ще се постави началото на най-мащабната доброволческа инициатива в България през 2023 г. Общо над 3,350 служители на СМЕ от България, Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и Румъния се включват в „Зелената седмица“ и ще дадат своя личен пример за устойчив начин на живот пред 50-милионна телевизионна, радио и дигитална аудитория.
“Вълнуваме се да отбележим годишнината на bTV и радио N-JОY. През 2023 г. продължаваме да печелим високо зрителско доверие, както по отношение на информационното и публицистично съдържание, така и за нашите дигитални и радио платформи. Целта ни винаги е била да предлагаме богато развлекателно съдържание, чудесни шоу програми и качествена журналистика. Благодаря на всички наши служители и партньори за приноса към успешното развитие на нашия медиен бизнес. И на зрителите, които избират bTV“ – заявява Ралф Бартолайт, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.
В последния месец bTV Media Group получи редица отличия за своята социално-отговорна програма и качествена журналистика. Групата въведе първа у нас зелени практики за създаване на телевизионна продукция (т. нар. грийн филминг), както и налага успешно иновации като системата за интерактивност на съдържанието с телевизионния зрител Holler. Най-важна е оценката на аудиторията в България – през пролетния телевизионен сезон bTV отчита по-висок аудиторен дял и по-висок среден брой зрители в новинарските и публицистични блокове и предавания, спрямо конкурентната телевизия (All, 4+, източник GARB).
От началото на годината уникалните потребители на всички дигитални платформи в портфолиото на bTV Media Group са нараснали с 19%. Броят на прегледаните страници на всички сайтове взети заедно, също бележи ръст от 29% от началото на календарната година (данни Gemius).
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови