1 USD
1.70428 BGN
Петрол
68 $/барел
Bitcoin
$93,688.0

Близо $50 млрд. годишни приходи: Повече онлайн или физически пазаруват клиентите на IКЕА?

Корпоративни истории

Най-големият пазар на компанията е САЩ

Световният номер едно в търговията на дребно с мебели Ikea се надява, че през следващата година пазарът ще се подобри заради спада в разходите на потребителите за обзавеждане на домовете им, заяви един от висшите ръководители на компанията, предава БГНЕС.

По време на посещение в Париж, за да разгледа новия магазин на шведската верига в центъра на града, ръководителят на Inter Ikea Йон Абрахамсон Ринг заяви пред АФП, че 2025 г. вероятно ще бъде „предизвикателна“.

Inter Ikea е основната холдингова компания, която управлява концепцията на марката и продуктовия дизайн, наред с други неща.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Снимка: Ройтерс

Франция е третият по големина пазар на компанията след Германия и Съединените щати. По данни на Института за изследване и прогнозиране на мебели френският пазар на мебели е намалял с 5,1% през 2024 г. 

Абрахамсон Ринг каза, че независимо дали във Франция или другаде, периодът е бил труден за търговците на мебели. 

„През последните две години се наблюдава свиване на разходите за домашно обзавеждане на всички наши 63 пазара“, посочи Ринг. 

Iкеа „очаква с нетърпение 2026 г.“, допълни той.

Ikea, чиито годишни приходи възлизат на около 47 млрд. долара, продължава да дава приоритет на ниските цени и физическите продажби въпреки бума на онлайн пазаруването. 

Онлайн пазаруването съставлява 26% от общите ѝ продажби през фискалната 2024 г., която приключва през август, в сравнение със 7% през 2019 г.

Междувременно магазините на Ikea са посрещнали 899 милиона посетители през фискалната 2024 г., като този брой се увеличава.

Около 92% от клиентите на Ikea пазаруват както онлайн, така и в магазините, заяви Абрахамсон Ринг. 

„Те си седят вкъщи, правят проучване онлайн, отиват в магазина, защото искат да седнат на дивана или да легнат на леглото, да докоснат нещо и може би да поговорят с продавач“, каза той.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

10 000 кв. м. изкуство на артисти от цял свят ще преобразят София, по време на Фестивала на светлините LUNA БГ Бизнес

10 000 кв. м. изкуство на артисти от цял свят ще преобразят София, по време на Фестивала на светлините LUNA

Четвъртото издание на културното събитие ще предложи 3-километров пешеходен маршрут. По повод 25-годишнината на bTV, видеомапинг шоу ще освети фасадата на красива сграда в центъра на София.

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук