Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Тя поскъпна с 90% за 24 часа
Като се има предвид внезапната популярност на Му Денг, тайландското национално съкровище, чието име се превежда приблизително като „подскачащо свинско“, беше само въпрос на време някой да я превърне в цифров актив, пише CNN. И като се има предвид естеството на подобни мемекойни, които имат нулева базова стойност и се търгуват единствено на базата на вибрации, не е изненадващо, че Moo Deng Coin се е повишила с 1400%, откакто е създадена преди по-малко от три седмици.
Мемекойните, независимо колко са сладки, не са интелигентна финансова игра, дори ако един търговец изглежда е превърнал покупка за 800 долара в 3,5 млн. (Трябва да се отбележи, че криптотърговците подозират, че този анонимен поддръжник на Му Денг е „вътрешен човек“, тъй като е купил монетата четири часа след създаването ѝ, според сайта за крипто новини Decrypt. А щом това лице продаде своя дял, монетата става безполезна както на хартия, така и в действителност).
Монетата Му Денг е само най-новият продукт на една нишова онлайн култура, която роди и Dogecoin (създадена като шега, заради биткойн) и Shiba Inu coin (шега, заради Dogecoin). Както всяка забавна интернет сензация, мемекойните имат кратък живот, като се издигат нагоре и след това се сриват скоро след това, когато ранните инвеститори прибират печалбите си и напускат пазара.
Очевидно непоносимата сладост на Му Денг е движещата сила на новата монета, която в петък поскъпна с 90% за 24 часа, търгувайки се на цена от около 25 цента за монета.
Но свръхголямото намаление на лихвените проценти от Фед миналата седмица и сигналите за предстоящи нови намаления също стимулират възхода на криптовалутите като цяло - от Му Денг до по-популярните биткойн и етериум, тъй като по-свободната парична политика обикновено е от полза за високорискови активи като криптовалутите.
Биткойнът, най-популярният крипто токен, се повиши с около 14% през последната седмица.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб