Компания замени пукащите балончета за опаковане в пратките с пуканки

ESG

Целта е да се намалят отпадъците от традиционните опаковки

Японска хранителна компания предлага иновативно 2 в 1 решение, при което любимите ни пуканки ще се използват не само за вкусно изкушение по време на филм, но и като екологична алтернатива на традиционните опаковъчни материали.

Обичайно за опаковането на чупливи предмети по време на транспорт се използват материали като памук, стиропор и найлонови пукащи балончета. Вместо това, този хранителен производител предлага пуканките като екологична алтернатива на тези материали.

Идеята цели да намали отпадъците, произтичащи от традиционните опаковки, и да насърчи отговорното отношение към околната среда, пише Medium. По този начин се предлага и допълнителна стойност на клиентите, които могат да се насладят на вкусни пуканки, докато гледат филм.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

От любим снакс за филм до устойчив аеропласт

Иновацията идва от Шихоко Уада, генерален мениджър на Azechi Foods Company. По време на комедийно шоу един от участниците използвал пакет пуканки като възглавница. Тази нестандартна идея запалила въображението й и я вдъхновила да намери начин да превърне пуканките в ефективен и устойчив материал за опаковане.

„Искахме да създадем продукт, който да служи като предпазител и след това да бъде изяден, намалявайки по този начин отпадъците“, разказва Уада.

Опаковката на пуканките също е екологична

Пуканките на Azechi Foods са опаковани в прозрачен плик, на който ясно е поставен стикер с надпис „Не е за ядене“. Въпреки че пликът не е годен за консумация, той е създаден от екологични материали, които улесняват неговото разграждане и намаляват негативното въздействие върху околната среда.

Иновацията на компанията привлича огормно внимание в Япония. Снимки на новия опаковъчен материал стават все по-популярни, вдъхновявайки все повече потребители да приложат същата практика при изпращането на пратки.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук