1 USD
1.80827 BGN
Петрол
Bitcoin
$69,851.8

bTV Media Group спечели златна награда в конкурса “BAPRA Bright Awards 2023”

ESG

Юбилейното, 10-то издание на най-мащабната доброволческа инициатива „Да изчистим България заедно“, беше отличено на първо място в категория „ESG Комуникационна кампания“

Най-мащабната доброволческа инициатива в България „Добрият пример | Да изчистим България заедно“, спечели първо място на годишните награди за най-успешните комуникационни кампании в България – „BAPRA Bright Awards 2023“. Златното отличие в надпреварата, организирана от Българската асоциация на PR агенциите, бе присъдено в категория „ESG Комуникационна кампания“.

126 са проектите, които се състезаваха в 17 категории на конкурса „BAPRA Bright Awards“. Тази бройка представлява ръст от над 20% спрямо 2022 г. Още по-голям е и броят на агенциите и компаниите, които се включиха в състезанието – тази година са 28.

Специалната категория „ESG комуникационна кампания или проект“ отличава комуникациите на компании или агенции, които са постигнали устойчиво развитие през изминалата година. bTV Media Group със своята мащабна инициатива „Да изчистим България заедно“, завоюва отличието в конкурса в конкуренцията на още 7 проекта. Престижното международно жури отличи дългогодишните усилия на медийната група в подкрепа на природата на България и цялостната идея на bTV да показва добрия пример, да вдъхновява хората и компаниите, че промяната за по-добра околна среда е в ръцете на всички нас.

„Щастливи сме с наградата BAPRA Bright Awards в категория „ESG комуникационна кампания“. bTV Media Group, като част от голямото семейство на Central European Media Enterprises (CME) и международната компания PPF Group, продължава да проявява ангажираност към важни социални каузи и граждански инициативи, които формират концепцията ни за устойчиво медийно и обществено присъствие в България. Фокусираме се дългосрочно върху обществените и екологични предизвикателства, чрез които можем да допринесем за по-добро развитие на обществото и единадесетото издание на кампанията „Да изчистим България заедно“ ще покаже отново силата и добрия пример на доброволчеството в страната.“ – заявява Жанета Дядовска, Директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ на bTV Media Group.

“Развълнувани сме от това признание, защото означава много за усилията на стотици хиляди доброволци и компании в цялата страна, както и за целия екип на bTV Media Group. Наша отговорна цел като компания е да стимулираме и насърчаваме добрите практики в грижата за обществото и за средата, която ни заобикаля, а кампанията „Да изчистим България заедно“ олицетворява точно това – как да мислим и действаме осъзнато и рационално, когато става дума за начина ни на живот, за развитието на младите хора и за създаването на една устойчива обществена среда. Очакваме с нетърпение тазгодишното издание на инициативата, за да обединим отново усилия с нашата широка партньорска мрежа и да покажем как заедно можем да постигнем много“. – допълва Мария Лазарова, маркетинг мениджър „Телевизионни проекти“ на bTV Media Group.

Десетото издание на кампанията „Да изчистим България заедно“ мобилизира активността на партньорската мрежа и върна мащаба на дейностите. Отзвукът на инициативата в обществото и медиите допринесе за нейните успешни резултати през 2022 г. Близо 280 000 доброволци и 575 училища се включиха в кампанията. Общо бяха събрани 2 832,25 тона отпадъци, почистени 412 сметища и 3 457 замърсени зони, реновирани 282 места за отдих в паркове и културно-исторически паметници. Кампанията акцентира и върху местата, засегнати от природни бедствия като читалището в с. Каравелово и района около Рилския манастир. Единадесетото издание на „Да изчистим България заедно“ предстои през 2023 г.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии