Рекорд: 94% от новите коли през 2024 г. в тази страна са електрически
Ето кои са най-продаваните марки електромобили там
TV Media Group развива активно ESG стратегията си чрез намаляване на въглеродния отпечатък върху околната среда; поставяне на хората в центъра на всичко; създаване на отговорно съдържание; почтено и прозрачно управление
Социално отговорната инициатива „Добрият пример“ на bTV Media Group бе отличена с награда в категория „Образователна програма“ на конкурса на PricewaterhouseCoopers "ESG Awards". Призът прие главният финансов и изпълнителен директор на компанията Тонислав Попов. Наградите се присъждат на компании и организации, които прилагат ефективни ESG стратегии и бизнес практики с положително въздействие върху околната среда.
„Щастливи сме, че развиваме успешно зелените практики в създаване на телевизионно съдържание и успяваме да ангажираме обществото в социално-значими инициативи. По този начин помагаме на хората да взимат отговорни решения за устойчивост и опазване на околната среда", коментира Тонислав Попов, главен финансов директор и изпълнителен директор на bTV Media Group.
"Над 90 кандидатури са подадени в различните категории и от наша гледна точка това показва повишен интерес в посока устойчивост и обещава, че при нас в България ще се случват много позитивни неща в тази област", споделя Албена Маркова, съдружник, Консултантски услуги Югоизточна Европа в PwC.
bTV Media Group развива активно ESG стратегията си чрез намаляване на въглеродния отпечатък върху околната среда; поставяне на хората в центъра на всичко; създаване на отговорно съдържание; почтено и прозрачно управление. През последните години компанията, като част от голямото семейство на CME и международната компания PPF Group, продължава да участва в социални каузи и граждански инициативи, давайки гласност, информирайки и образовайки обществеността.
Всички проекти с висока обществена значимост се реализират под шапката на социалния бранд „Добрият пример“, в рамките на който медийната група подкрепя млади таланти, хора в нужда и българската природа. Емблематичната кампания „Да изчистим България заедно“ вече над 10 години обединява доброволческия модел в страната, а на ниво телевизионна дейност, bTV Media Group прилага международно сертифицирани зелени практики в създаване на съдържание.
Ето кои са най-продаваните марки електромобили там
В компанията приеха със значително мнозинство от 75% Мъск да получи заплащане в такъв размер, съдът обаче отказа