bTV Media Group повишава приходите си през второто тримесечие на 2016 г.

БГ Бизнес

Оперативната печалба за второто тримесечие нараства с 45%

bTV Media Group отчита ръст на нетните си приходи за второто тримесечие на 2016 г. в сравнение със същия период през 2015 г. Компанията генерира приход от 20.5 млн. щатски долара от април до юни, като успява да привлече с 3% повече от предходната година. В същия период българският телевизионен рекламен пазар отбелязва ръст в нетно изражение.

„През второто тримесечие надградихме успеха на bTV Media Group от 2015 г. и запазихме фокус върху растежа и диверсификацията на приходите, ефективния контрол на разходите, свободния паричен поток и ръста на оперативната печалба”, коментира Павел Станчев, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

„Утвърдихме лидерската си позиция с програмна стратегия, базирана на висококачествени новини, спорт и развлекателни продукции. През второто тримесечие на 2016 г. най-гледаните шоу програми са MasterChef, „България търси талант” и българският комедиен сериал „Столичани в повече”.

За периода април – юни bTV Media Group увеличава оперативната си печалба с 45% в сравнение със същия период на 2015 г.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст